Quote from Guest on 27 August 2012, 10:33Jag är väldigt förtjust i "min analys", snyggt och överskådligt, verkligen ett lyft.
Mitt bekymmer är att om jag ändrar inställningar där, tex att mäta total sträcka bara för löpning istället för samtliga träningsformer, och sedan sparar så går det ändå
Jag är väldigt förtjust i "min analys", snyggt och överskådligt, verkligen ett lyft.
Mitt bekymmer är att om jag ändrar inställningar där, tex att mäta total sträcka bara för löpning istället för samtliga träningsformer, och sedan sparar så går det ändå
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 10:43Sparar du både diagrammet och sidlayouten?
Sparar du både diagrammet och sidlayouten?
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 10:47Jag hade nog bara sparat diagrammet. Jag provade att spara layouten också nu och då verkade det funka. Tack för tipset!
Jag hade nog bara sparat diagrammet. Jag provade att spara layouten också nu och då verkade det funka. Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 11:32Det känns lite "B" att behöva spara layout:en efter att ha sparat diagrammet (jag tyckte också först att det räckte att spara diagrammet). Finns det någon tanke bakom?
Det känns lite "B" att behöva spara layout:en efter att ha sparat diagrammet (jag tyckte också först att det räckte att spara diagrammet). Finns det någon tanke bakom?
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 11:42Håller helt med och jag har svurit några gånger efter att ha glömt det.
Att behöva spara en gång till är väl ok, men varför "spara sidlayout" ser annorlunda ut (enbart text i övre fliken) än den vanliga spara-knappen och till skillnad från den sistnämnda
Håller helt med och jag har svurit några gånger efter att ha glömt det.
Att behöva spara en gång till är väl ok, men varför "spara sidlayout" ser annorlunda ut (enbart text i övre fliken) än den vanliga spara-knappen och till skillnad från den sistnämnda
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 11:52Om jag ändrar på, och sen sparar en rapport, så dyker den upp med nya usteendet på mina rapportflikar utan att jag behöver spara om layuten.
Om jag däremot ändrar i layouten på fliken (t.ex. lägger till en ny rapport på den), så ligger den inte kvar bara
Om jag ändrar på, och sen sparar en rapport, så dyker den upp med nya usteendet på mina rapportflikar utan att jag behöver spara om layuten.
Om jag däremot ändrar i layouten på fliken (t.ex. lägger till en ny rapport på den), så ligger den inte kvar bara
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 11:59Massa diagram lär de kanske inte lägga upp... Finns det inte någon begränsning på typ 3? Jag kunde i alla fall inte lägga till fler än så då jag inte var premium.
Men ja. Man kan nog behöva ta sig en funderare på hur man visar att själva layouten är ospa
Massa diagram lär de kanske inte lägga upp... Finns det inte någon begränsning på typ 3? Jag kunde i alla fall inte lägga till fler än så då jag inte var premium.
Men ja. Man kan nog behöva ta sig en funderare på hur man visar att själva layouten är ospa