Quote from Guest on 26 April 2011, 13:33Det här har säkert flera redan frågat förut men jag orkade inte leta särskilt länge.
Jag har insett att jag ibland kanske varit lite väl snabb på att markera vissa diskussioner som ointressanta. Hur gör man för att AVmarkera detta eller går det över huvu
Det här har säkert flera redan frågat förut men jag orkade inte leta särskilt länge.
Jag har insett att jag ibland kanske varit lite väl snabb på att markera vissa diskussioner som ointressanta. Hur gör man för att AVmarkera detta eller går det över huvu
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 13:43Jag tror det räcker att öppna diskussionen igen för att åter ha den som intressant (eller i alla fall inte ointressant... ;)).
Jag tror det räcker att öppna diskussionen igen för att åter ha den som intressant (eller i alla fall inte ointressant... ;)).
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 13:48Är du kvar på sidan så räcker det att uppdatera.
Är du kvar på sidan så räcker det att uppdatera.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 14:15Precis! Går du in på diskussionen igen så är den inte ointressant längre.
Klicka på gruppen och leta upp (den överstreckade) diskussionen och klicka på den så har du gjort diskussionen intressant igen.
Precis! Går du in på diskussionen igen så är den inte ointressant längre.
Klicka på gruppen och leta upp (den överstreckade) diskussionen och klicka på den så har du gjort diskussionen intressant igen.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 14:38Men gu va bra! Upptäckte det sen själv då jag klickade in på en diskussion och sen såg att den kommit fram. Tack för hjälpen! 🙂
Men gu va bra! Upptäckte det sen själv då jag klickade in på en diskussion och sen såg att den kommit fram. Tack för hjälpen! 🙂