Quote from Guest on 11 July 2009, 00:38Kan man på nåt sätt radera/ångra en nyskapad grupp och diskussion?
Kan man på nåt sätt radera/ångra en nyskapad grupp och diskussion?
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 00:48Genom PM till Olle
Genom PM till Olle
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 15:48Tack
Tack
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 23:09Tja ....ångra.??...visst har man väl ångrat ett å annat ord som flugit ur tangentbordet å in på någon diskussion några gånger...." å Gud må förlåta mig somliga rader..."...Men vad gör väl det...vi är väl människor ändå med alla våra finfina föresatser å u
Tja ....ångra.??...visst har man väl ångrat ett å annat ord som flugit ur tangentbordet å in på någon diskussion några gånger...." å Gud må förlåta mig somliga rader..."...Men vad gör väl det...vi är väl människor ändå med alla våra finfina föresatser å u
Quote from Fredric Lagerström on 11 July 2009, 23:11Ty, jag är ganska mager om bena,
tillika om armar och hals.(t+)
Ty, jag är ganska mager om bena,
tillika om armar och hals.
(t+)
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 23:13Haha....du vet vad du kommer att få i Månkarbo Aadu....toppenprestation..;);)
(Eller ångrar du dig kanske????????)!
Haha....du vet vad du kommer att få i Månkarbo Aadu....toppenprestation..;);)
(Eller ångrar du dig kanske????????)!
Quote from Fredric Lagerström on 11 July 2009, 23:24Va?? Jag har väl aldrig sagt att jag ska springa där? 🙂
Men jag önskar dej och dina arrangörskompisar lycka till! Och alla som ska springa med såklart!
Va?? Jag har väl aldrig sagt att jag ska springa där? 🙂
Men jag önskar dej och dina arrangörskompisar lycka till! Och alla som ska springa med såklart!
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 23:27Ja, sommarträningen går som i ett yrväder med ett mjödkrus under armen...typ 😉
Ja, sommarträningen går som i ett yrväder med ett mjödkrus under armen...typ 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 23:31Aadu..."sagt å sagt..." men jag vet vad du egentligen skulle vilja göra...men det berättar jag inte för någon.Häpp!
Å Christer...Tävlingeledningen har sagt att det får vara slut på div frågesporter med div drickbart i pris....men kommer du så blir det mjö
Aadu..."sagt å sagt..." men jag vet vad du egentligen skulle vilja göra...men det berättar jag inte för någon.Häpp!
Å Christer...Tävlingeledningen har sagt att det får vara slut på div frågesporter med div drickbart i pris....men kommer du så blir det mjö
Quote from Fredric Lagerström on 11 July 2009, 23:34Månkarbo krockar så totalt med Ride of Hope *häpp*
Månkarbo krockar så totalt med Ride of Hope *häpp*