Quote from Guest on 4 May 2012, 18:06Ingår i SWE-cup, veteraner.
Ingår i SWE-cup, veteraner.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:16Inställt - igen!!
"Tävlingsledningen vet inte varför antalet anmälningar har blivit så få,
då arrangemanget ligger nästintill i mitten av de tävlandes hemorter.Vi kan inte ta ansvaret med att lägga så många tusen kronor som det skulle bli
om vi körde
Inställt - igen!!
"Tävlingsledningen vet inte varför antalet anmälningar har blivit så få,
då arrangemanget ligger nästintill i mitten av de tävlandes hemorter.
Vi kan inte ta ansvaret med att lägga så många tusen kronor som det skulle bli
om vi körde
Quote from ellen olsson on 5 May 2012, 18:13Nej, de får ta och kamma sig. Många väntar in i det sista med att anmäla sig och de sena inbjudningarna har väl inte direkt bidragit till tidiga anmälningar. Sedan har de väl inte världens bästa förtroende bland cyklister när de är så pigga på att ställa
Nej, de får ta och kamma sig. Många väntar in i det sista med att anmäla sig och de sena inbjudningarna har väl inte direkt bidragit till tidiga anmälningar. Sedan har de väl inte världens bästa förtroende bland cyklister när de är så pigga på att ställa
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 20:56Typ så. Men jag är rädd att de gamla stofilerna på Örebro läns CF inte har så mycket hår kvar att kamma. Skulle vara om de kammar upp öronhåren isf.
Typ så. Men jag är rädd att de gamla stofilerna på Örebro läns CF inte har så mycket hår kvar att kamma. Skulle vara om de kammar upp öronhåren isf.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 20:20Ja, du har helt rätt.
Jag önskar dem alla en ihållande magsjuka med fekalspyor och rejäl feber. Gärna under hela helgen 12-13/5.Skämmes, tamefan!
Ja, du har helt rätt.
Jag önskar dem alla en ihållande magsjuka med fekalspyor och rejäl feber. Gärna under hela helgen 12-13/5.
Skämmes, tamefan!
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:00SKANDAL! Sparka herr T och bannlys eländet från att arrangera fler tävlingar.
SKANDAL! Sparka herr T och bannlys eländet från att arrangera fler tävlingar.
Quote from Johannes Winger-Lang on 8 May 2012, 13:07Dom borde skämmes tamefan.
Dom borde skämmes tamefan.