Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Två saker:

1) Önskemål: Jag skulle vilja kunna skapa ett mål som glidande medelvärde. Jag skulle exempelvis vilja ha ett mål som att jag ska ha ett glidande medelvärde på 30 minuters träning per dag räknat över ett spann på en vecka/månad eller x antal

Lägg upp ett mål på totalt 30 min* X varav X är antal dagar i målets summa (7 för en vecka, 30 för en månad). Då ser du hur mycket du borde ha tränat hittills, dvs hur du ligger till i jämförelse med ditt på på 30 min/dag.

Det blir inte riktigt samma sak eftersom målet ska stämmas av dagligen men räknas över en längre period, Det går iofs och ha målet i huvudet och sedan stämma av det med hjälp av diagrammen.

Målet stäms av dagligen....

Stapeldiagrammet med Min träning visar ju just detta (förutom staplar per dag). Går också att konfigurera hur långt det glidandevmedelvärdet ska vara afaik.

Kan man meddela buggar här? I så fall meddelar jag att jag har problem med att skapa ett mål med startdatum bakåt i tiden.

Jag skulle vilja ha målet cykling 10 000 kilometer år 2011 så att det startar första mars 2011 och slutar sista oktober 2011.

Ja

Jo det stämmer väl? Om man delar 10.000 på 7 (månader) så får man drygt 1428/månad. Så du borde ha cyklat ca 1500.

Ja det stämmer ju nog när man tänkter efter. Tyckte bara att det lät mycket. Sorry.

Hehe ja det är lätt att tycka att det låter mycket när man inte är så nära,,,,,,än. Snart knapar du in på det där nu när det är barmark och cyklingen kommer igång ordentligt va 😀

Ja. Nej, jag tyckte att det var så nära målet med bara 8500 kvar och flera månader kvar till hösten. Jag hoppas kunna vara på plus i juni.

12