Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej, jag vet inte om det är någon av er som snickrar på funbeat som läser i detta forum, men jag hoppas på det 🙂

Idag kan man skapa topplistor inom en diskussionsgrupp. Man kan välja topplista som visar gruppmedlemmarnas totala stäcka och sprungna minu

Hur ska man göra detta då? Om jag springer 200m är jag säkert snabbare än de flesta på säg milen. Reggar jag en mil med min GPS kanske det är 10.1 km, syns det då på topplistan?

Inte helt uppenbart hur man ska lösa det. Annars en bra idé.

Tillsvidare få

Hej,

Hej,

Lite motvalls men jag skulle inte vilja ha en sådan funktion. Det av två skäl:

1) Lite tävlingsinriktad är man ju ändå. Tror därför att jag lätt skulle lockas att välja bort långpassen och bara köra snabbdistans och intervaller (där man själv

Jag håller med, men av annan anledning.

Jag periodiserar min träning rätt ordentligt och några månader framöver kommer fokus att ligga på mängdträning, ej fart. Det kommer i nästa block.

Å andra sidan är jag van vid att tillhöra snigelfolket, så jag sk

🙂

Ja det är väl som vanligt, man får välja den statistik man är intresserad av på riktigt.
Även i sportdelen i tidningen är det svårt att låta bli att kolla på bowlingtabellen eller volleybolltabellen även om man inte har en aning om eller bryr sig om

Jadå det är det helt säkert! Olle som gruppmeister här är den som också masserar hela sidan.