Quote from Guest on 6 April 2010, 16:35Hej alla!
Med en budget på 40.000 gick jag idag in hios cykelmageneten i Falkenberg. Jag blev erbjuden två hojjar till "ett schysst" pris, enligt førsæljaren.
De två cyklarna var: Wilier Cento, campa record och Shamalhjul. Eller, Trek Madone 6.5, dura ac
Hej alla!
Med en budget på 40.000 gick jag idag in hios cykelmageneten i Falkenberg. Jag blev erbjuden två hojjar till "ett schysst" pris, enligt førsæljaren.
De två cyklarna var: Wilier Cento, campa record och Shamalhjul. Eller, Trek Madone 6.5, dura ac
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:45Ta den som ser snyggast ut. Komponenter kan man ju alltid byta ut sedan.
Ta den som ser snyggast ut. Komponenter kan man ju alltid byta ut sedan.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:54Williern är valet i den tvekampen.
Williern är valet i den tvekampen.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:54Klart du ska handla vad säljaren där rekommenderar!
Du kommer ju ändå att vilja ha vassare hjul senare så då blir det mer försvarbart ekonomiskt att öka på komponentgruppen vid ett senare tillfälle.
Vem var säljaren? Micke?
Klart du ska handla vad säljaren där rekommenderar!
Du kommer ju ändå att vilja ha vassare hjul senare så då blir det mer försvarbart ekonomiskt att öka på komponentgruppen vid ett senare tillfälle.
Vem var säljaren? Micke?
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:57Om det är samma garantivillkor så köp den som känslan säger. Man måste gilla sin cykel.
Om det är samma garantivillkor så köp den som känslan säger. Man måste gilla sin cykel.
Quote from ellen olsson on 6 April 2010, 17:36Wiliern om de inte har en Colnago.
Wiliern om de inte har en Colnago.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 17:48Willier Cento en sån vill ju jag ha.(H)
Passa på att skaffa lite snygga kläder som matchar cykeln för du köper väl eb röd/vit?:-)
Willier Cento en sån vill ju jag ha.(H)
Passa på att skaffa lite snygga kläder som matchar cykeln för du köper väl eb röd/vit?:-)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 18:36Treken har en bättre ram anser jag, sen har ju bikebuster konstant rea på Willier viket sänker varumärket o känslan enligt mig. Inte kul stil det.
Treken har en bättre ram anser jag, sen har ju bikebuster konstant rea på Willier viket sänker varumärket o känslan enligt mig. Inte kul stil det.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 19:23Nä Manne, jag "jobbade" inte den dagen. Men klart han skall ha en Wilier (t+)
Nä Manne, jag "jobbade" inte den dagen. Men klart han skall ha en Wilier (t+)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 19:25Bild:http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/images/users/2151/2151_Torrent_201003101956_O31Z.jpg
Bild:http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/images/users/2151/2151_Torrent_201003101956_O31Z.jpg