Quote from Guest on 8 October 2010, 18:39Jag läste och svarade på ett bra blogginlägg, eftersom det var fler som kommenterade kunde jag lätt hitta tillbaks till inlägget. Men nu när ingen kommenterat det och jag inte minns vem som startade det finns det ingen chans för mig att hitta det igen.
De
Jag läste och svarade på ett bra blogginlägg, eftersom det var fler som kommenterade kunde jag lätt hitta tillbaks till inlägget. Men nu när ingen kommenterat det och jag inte minns vem som startade det finns det ingen chans för mig att hitta det igen.
De
Quote from Camilla Höög on 8 October 2010, 18:49Bra idéer.
Olika funktioner för att se var man varit aktiv: bloggar, kommentarer på pass, inlägg etc.Söken uppe till höger söker även i bloggar. Däremot vet jag inte om den söker på kommentarerna. Det gäller att hitta rätt sökord vilket inte är helt lät
Bra idéer.
Olika funktioner för att se var man varit aktiv: bloggar, kommentarer på pass, inlägg etc.
Söken uppe till höger söker även i bloggar. Däremot vet jag inte om den söker på kommentarerna. Det gäller att hitta rätt sökord vilket inte är helt lät
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 18:57Det går att flagga trådarna.
Det går att flagga trådarna.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 19:34+1 på den. Sökfunktionen här på Funbeat är faktiskt dålig. Självklart ska man enkelt kunna hitta tillbaka till sina egna inlägg genom att söka på sitt namn.
Den work-around som några föreslagit, att man undertecknar varje inlägg med en signatur, funkar m
+1 på den. Sökfunktionen här på Funbeat är faktiskt dålig. Självklart ska man enkelt kunna hitta tillbaka till sina egna inlägg genom att söka på sitt namn.
Den work-around som några föreslagit, att man undertecknar varje inlägg med en signatur, funkar m
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 19:51Satt själv med samma tankar, man kan markera som ointressant men jag skulle ju vilja sätta någon som intressant (typ bokmärke)
Hur flaggar man?
Satt själv med samma tankar, man kan markera som ointressant men jag skulle ju vilja sätta någon som intressant (typ bokmärke)
Hur flaggar man?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 19:54Genom att klicka på flaggan i högra hörnet
Genom att klicka på flaggan i högra hörnet
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:45Men enda sättet att flagga en blogg är att kommentera den. Och det fungerar bara på att adet kommit fler kommentarer, att leta efter den senare är lite besvärligt.
Men enda sättet att flagga en blogg är att kommentera den. Och det fungerar bara på att adet kommit fler kommentarer, att leta efter den senare är lite besvärligt.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 07:39nej du kan flagga utan att kommentera
nej du kan flagga utan att kommentera
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 07:48Pär: Hur "flaggar" man en blogg här då? Inläggen vet jag ju (klicka på flaggan bara så blir den röd och finns sxen under diskussioner även om man inte har några olästa inlägg i den diskussionen), men var finns flaggan i någons blogg? *hittar ingenstans*
Pär: Hur "flaggar" man en blogg här då? Inläggen vet jag ju (klicka på flaggan bara så blir den röd och finns sxen under diskussioner även om man inte har några olästa inlägg i den diskussionen), men var finns flaggan i någons blogg? *hittar ingenstans*
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 08:05Inte jag heller.
Inte jag heller.