Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Idag kan man på en knapp "markera som ointressant" och på en annan knappa "hoppa till nästa olästa".

Jag skulle vilja ha en kombination, gärna högt upp så man slipper scrolla när man konstaterat att det är ett ointressant ämne.

Lätt fixat, och tack 🙂

Bra idé

(t+) En sådan funktion skulle vara toppen!

(t+)

(t+)

För att gå emot strömmen lite. Inte för min skull. Jag använder End-knappen för att komma längst ner och det är först där som jag ser om ett ämne är intressant för det kan ha förändrats från första till sista inlägg.

Det finns en länk för att markera som ointressant längst upp och en knapp för samma sak längst ner. Knappen längst ner får väldigt gärna utökas med funktionen att även gå till nästa diskussion med olästa inlägg.

Jag brukar avgöra om ämnet är ointressant genom att läsa det första. Om man skall avgöra det genom att läsa det sista kan det i stort sett handla om vad som helst, det är väldigt vanligt att ämnen spårar ur 🙂

Träningsformer finns ej styrketräning el gym med, om man söker efter träningskompisar. Ser andra personer att man har varit inne på deras sida. Finns ingen online, så man ser att folk är inne på funbeat just nu. Spraydate har en sådan funktion, men det är

Tja....jag läser alla era inlägg under "löpning". Hur ska jag gammal gubbe veta om nåt är ointressant eller inte. Visst så har ni yngre inte så tt som tid som vi i den nedre medelåldern...(Körde just igenom 49 trådar med ofantligt många inlägg...!?)...tog

12