Quote from Guest on 7 January 2008, 19:35Tidigare har det varit en jättebra motivationsfaktor för mig att jag kunnat se planerade tävlingar under rubriken "planerad träning". Det kan man nu också, det är bara så att jag vidareutvecklat mig och börjat föra in planerad träning också. Och när jag
Tidigare har det varit en jättebra motivationsfaktor för mig att jag kunnat se planerade tävlingar under rubriken "planerad träning". Det kan man nu också, det är bara så att jag vidareutvecklat mig och börjat föra in planerad träning också. Och när jag
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 19:45JA! Det skulle jag gilla, jag skulle ju vilja springa en sån massa olika lopp men att då inte se dem som en morot någonstans i periferin är ju lite synd.
JA! Det skulle jag gilla, jag skulle ju vilja springa en sån massa olika lopp men att då inte se dem som en morot någonstans i periferin är ju lite synd.
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 22:37Låter helt klart intressant... (t+)
Låter helt klart intressant... (t+)
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 13:36tänkte på detta också. ett mål ska kunna läggas till i träningsplaneringen.
Tiden från och med nu och fram till nästa tävling borde färgkodas eller liknande.
tänkte på detta också. ett mål ska kunna läggas till i träningsplaneringen.
Tiden från och med nu och fram till nästa tävling borde färgkodas eller liknande.
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:22yes! det vore assbra om man kunde ha någon typ tävlings kalender för sina egna tävlingar där man senare efter att ha tävlat kan skriva in hur det gick (placering)
eller om man är nöjd med sin insats!!eller vad tycks????
yes! det vore assbra om man kunde ha någon typ tävlings kalender för sina egna tävlingar där man senare efter att ha tävlat kan skriva in hur det gick (placering)
eller om man är nöjd med sin insats!!
eller vad tycks????
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 20:34Låter jättebra tycker jag
Låter jättebra tycker jag
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:36Nu kan man det!
Läs mer här:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=173430
Nu kan man det!
Läs mer här:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=173430
Quote from Bjarne Lewin on 27 February 2008, 20:53Kanon jättebra! Olle är toppen, av toppen (L)
Kanon jättebra! Olle är toppen, av toppen (L)
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 10:15Kanonbra, precis vad jag ville ha 🙂
Kanonbra, precis vad jag ville ha 🙂