Quote from Guest on 11 October 2011, 22:06Jag tycker det vore trevligt om man kunde notera hundradelar på sina tävlingstider.
Jag tycker det vore trevligt om man kunde notera hundradelar på sina tävlingstider.
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 22:16Håller med om att hundradelar behövs! Egentligen så är väl tiondelar det enda som vore lite relevant, men inför man några decimaler kan man ju lika bra ta hundradelar på en gång. När man springer korta intervaller så blir det lite grovt att avrunda till h
Håller med om att hundradelar behövs! Egentligen så är väl tiondelar det enda som vore lite relevant, men inför man några decimaler kan man ju lika bra ta hundradelar på en gång. När man springer korta intervaller så blir det lite grovt att avrunda till h
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 22:30Har jag fått grym deja vú, eller har du skrivit ordagrant samma sak i tre trådar nu? 🙂
Har jag fått grym deja vú, eller har du skrivit ordagrant samma sak i tre trådar nu? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2011, 22:35Jag undrar: Varför???
Jag undrar: Varför???
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 22:55Därför att ange 12 sek på ett 100m-lopp är inte tillräckligt exakt.
Därför att ange 12 sek på ett 100m-lopp är inte tillräckligt exakt.
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2011, 06:34Ja det är klart, jag undrade varför det fanns 3 trådar.
Ja det är klart, jag undrade varför det fanns 3 trådar.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 07:21Vanligt önskemål?
Vanligt önskemål?
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 23:46Bumpar tråden. Instämmer med trådskaparen. När jag tävlar på tex 100 m så är hundradelarna rätt intressanta.
Bumpar tråden. Instämmer med trådskaparen. När jag tävlar på tex 100 m så är hundradelarna rätt intressanta.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 11:36Jag tror säkert de som simmar skulle uppskatta fler decimaler.
Jag tror säkert de som simmar skulle uppskatta fler decimaler.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 11:46Absolut! Många skridskoåkare kör kortdistans också.
Absolut! Många skridskoåkare kör kortdistans också.