Quote from Guest on 7 July 2010, 11:21Med den otroliga mängd rundor som nu finns på Funbeat börjar det bli svårare och svårare att hitta tips på bra rundor. I vissa städer är numera hela gatnätet fyllt av blå linjer (när man söker rundor under Tränignsrundor-fliken).
För att göra rundorna an
Med den otroliga mängd rundor som nu finns på Funbeat börjar det bli svårare och svårare att hitta tips på bra rundor. I vissa städer är numera hela gatnätet fyllt av blå linjer (när man söker rundor under Tränignsrundor-fliken).
För att göra rundorna an
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:31(t+) Mycket bra förslag!
Själv sparar jag bara rundor som jag vill kapa tid på. Övriga cykelturer faller i glömska. Det skulle ändå bli på tok för många rundor om man sparade varenda tur som gps:n ritar.
(t+) Mycket bra förslag!
Själv sparar jag bara rundor som jag vill kapa tid på. Övriga cykelturer faller i glömska. Det skulle ändå bli på tok för många rundor om man sparade varenda tur som gps:n ritar.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:33Då är det lite onödigt att ladda ned GPSrundor?
Då är det lite onödigt att ladda ned GPSrundor?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:35Inte om man vill rita upp en lång runda som man tänker köra flera gånger. På min dator laggar det för mycket att rita många punkter med ritprogrammet.
Inte om man vill rita upp en lång runda som man tänker köra flera gånger. På min dator laggar det för mycket att rita många punkter med ritprogrammet.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:36Jag brukar hitta efter första gången.
Jag brukar hitta efter första gången.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:39🙂
🙂
Quote from Marléne Lönnqvist on 12 July 2010, 08:57Jag skulle när jag registrerar en träning kunna vilja välja att rundan skall visas för alla (för annars kan inte inte någon se den om de kikar på mitt pass) men att den INTE skall läggas till i allmänna rundor-visningen. Provade att välja "Mina kompisar"
Jag skulle när jag registrerar en träning kunna vilja välja att rundan skall visas för alla (för annars kan inte inte någon se den om de kikar på mitt pass) men att den INTE skall läggas till i allmänna rundor-visningen. Provade att välja "Mina kompisar"