Quote from Guest on 27 January 2010, 08:21Jag skulle vilja ha möjlighet att skriva en kommentar om min vecka. Sedan skulle jag vilja ha en liten ikon längst till höger i kalendern. Om man klickade på den ikonen skulle en ruta med min kommentar dyka upp.
Detta skulle jag använda till att förklara
Jag skulle vilja ha möjlighet att skriva en kommentar om min vecka. Sedan skulle jag vilja ha en liten ikon längst till höger i kalendern. Om man klickade på den ikonen skulle en ruta med min kommentar dyka upp.
Detta skulle jag använda till att förklara
Quote from Bjarne Lewin on 27 January 2010, 08:31Det är precis en sådan funktion som jag önskar fast vid avstämningen för alla de mål man satt upp 🙂
Du satte så himla bra ord på det bullen (H:)
Det är precis en sådan funktion som jag önskar fast vid avstämningen för alla de mål man satt upp 🙂
Du satte så himla bra ord på det bullen (H:)
Quote from Magnus Gelang on 27 January 2010, 09:07Ja jag tänkte nog mest på kalender-placeringen för då kan man skriva en kommentar även om man inte har ett veckomål. Man kanske vill skriva att man brände sig på näsan när man spelade så mycket volleyboll eller att man inte fått til utomhusträningen p.g.a
Ja jag tänkte nog mest på kalender-placeringen för då kan man skriva en kommentar även om man inte har ett veckomål. Man kanske vill skriva att man brände sig på näsan när man spelade så mycket volleyboll eller att man inte fått til utomhusträningen p.g.a
Quote from Magnus Gelang on 27 January 2010, 09:09Kollade precis på dagsnoteringar. De syns ju direkt i kalendern och det kan ju bli ganska plottrigt. Min idé av kommentarsmöjlighet skulle isåfall vara bara som en ikon i kalendern (veckovis) och vara en pop-up-ruta 🙂
Kollade precis på dagsnoteringar. De syns ju direkt i kalendern och det kan ju bli ganska plottrigt. Min idé av kommentarsmöjlighet skulle isåfall vara bara som en ikon i kalendern (veckovis) och vara en pop-up-ruta 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 January 2010, 10:25Låter som en bra funktion. 🙂
Tillsvidare kan man om man vill göra ett blogginlägg sista dagen i veckan där man skriver lite om hur det har gått, osv. Vill man sen titta på inlägget som en pop-up håller man inne Shift-knappen när man klickar på länken t
Låter som en bra funktion. 🙂
Tillsvidare kan man om man vill göra ett blogginlägg sista dagen i veckan där man skriver lite om hur det har gått, osv. Vill man sen titta på inlägget som en pop-up håller man inne Shift-knappen när man klickar på länken t
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:17Jag kör ett blogginlägg för varje veckas träning. Där inleder jag med mina kommentarer + plan för nästa vecka, och andra har möjlighet att kommentera. Det tycker jag fungerar bra.
Jag kör ett blogginlägg för varje veckas träning. Där inleder jag med mina kommentarer + plan för nästa vecka, och andra har möjlighet att kommentera. Det tycker jag fungerar bra.
Quote from Magnus Gelang on 28 January 2010, 07:41Ja at använda sig av bloggfunktionen skulle ju kunna vara ett alternativ,,,i allafall om den syns i kalendern som du säger,,,ska kolla på det.
Ja at använda sig av bloggfunktionen skulle ju kunna vara ett alternativ,,,i allafall om den syns i kalendern som du säger,,,ska kolla på det.