Quote from Guest on 14 June 2009, 14:06Ju längre man hänger på funbeat desto fler kompisar får man. Tyvärr blir därmed newsfeeden helt omöjligt att överskåda, och veckans mail... ja ni fattar.
Jag skulle önska att man kan välja *per kompis* vad man vill se av den vännen i sin newsfeed. En del
Ju längre man hänger på funbeat desto fler kompisar får man. Tyvärr blir därmed newsfeeden helt omöjligt att överskåda, och veckans mail... ja ni fattar.
Jag skulle önska att man kan välja *per kompis* vad man vill se av den vännen i sin newsfeed. En del
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 14:16(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 14:20Bra förslag.
Bra förslag.
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2009, 14:23Precis, samma problem här!
Precis, samma problem här!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 14:26Mycket bra förslag!
Mycket bra förslag!
Quote from ellen olsson on 14 June 2009, 15:06Bra förslag!
Bra förslag!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 13:11Ett tillägg till ovanstående önskemål vore att man likt gästboken och annat kan ställa in antal inlägg som visas. Har man många kompisar man vill följa hjälper inte ovanastående i och med att man fortfarande ställt in att man vill se blogginlägg & träning
Ett tillägg till ovanstående önskemål vore att man likt gästboken och annat kan ställa in antal inlägg som visas. Har man många kompisar man vill följa hjälper inte ovanastående i och med att man fortfarande ställt in att man vill se blogginlägg & träning
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 20:22Håller med!
Hur skulle det vara om man hade alla kompisars namn bara och en utfällbar meny vid namnen (+ och -) så att man med ett klick kunde fälla ut och se vad dom tränat/bloggat sista tiden? Kanske en markering vid namnet om något finns reggat senast
Håller med!
Hur skulle det vara om man hade alla kompisars namn bara och en utfällbar meny vid namnen (+ och -) så att man med ett klick kunde fälla ut och se vad dom tränat/bloggat sista tiden? Kanske en markering vid namnet om något finns reggat senast
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 20:26Jag föredrar nog en mer traditionell feed. Men att jag kan välja vilka och vad jag ser där, alltså. 🙂
Jag föredrar nog en mer traditionell feed. Men att jag kan välja vilka och vad jag ser där, alltså. 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 16 June 2009, 20:33I stället för en prick tex ett B för ett blogginlägg, ett T för träning direkt följt av ett l för en träningstyp som börjar på l. o.s.v.
Det är kul att använda sin kreativitet 🙂
I stället för en prick tex ett B för ett blogginlägg, ett T för träning direkt följt av ett l för en träningstyp som börjar på l. o.s.v.
Det är kul att använda sin kreativitet 🙂