Quote from Guest on 17 November 2011, 14:18Det var på tiden!
Det var på tiden!
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 14:28Vet du något som vi inte vet?
Vet du något som vi inte vet?
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 15:39Kanske han hittade Comminds gamla skräpapp. Den finns ju på market.
Kanske han hittade Comminds gamla skräpapp. Den finns ju på market.
Quote from Camilla Höög on 17 November 2011, 16:34Det finns sedan några dagar en till:
https://market.android.com/details?id=se.lightsoft.letsworkout
Det finns sedan några dagar en till:
https://market.android.com/details?id=se.lightsoft.letsworkout
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 22:58Aha.
Aha.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 00:57Funbeats egen Android-app är ju fortfarande i beta, men är i version 0.9.11. Så blir förhoppningsvis snart skarp version.
Har inte testat LetsWorkOut, men bra att det finns flera att välja mellan.
Funbeats egen Android-app är ju fortfarande i beta, men är i version 0.9.11. Så blir förhoppningsvis snart skarp version.
Har inte testat LetsWorkOut, men bra att det finns flera att välja mellan.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 23:21Har inte testat den där, men däremot Funbeats beta-app.
Har en känsla av att Funbeats egen app är värd att vänta på i jämförelse...
Har inte testat den där, men däremot Funbeats beta-app.
Har en känsla av att Funbeats egen app är värd att vänta på i jämförelse...
Quote from Camilla Höög on 19 November 2011, 10:09Fast man behöver inte välja. Det går att köra båda apparna. All data sparas på Funbeat så det är bara att ta den app som passar bäst för dagen eller den app som gör det som du vill göra bäst.
Fast man behöver inte välja. Det går att köra båda apparna. All data sparas på Funbeat så det är bara att ta den app som passar bäst för dagen eller den app som gör det som du vill göra bäst.
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 12:28Lade ut version 0.4 idag med buggfixar, dynamiskt lägga till fält för rapportering av träning. Och stöd för SD kort + minskat ner storleken på appen.
På gång är kunna se kompisars mer detaljer, kommentera träningar, styrketräningsregistrering (Kommer i v
Lade ut version 0.4 idag med buggfixar, dynamiskt lägga till fält för rapportering av träning. Och stöd för SD kort + minskat ner storleken på appen.
På gång är kunna se kompisars mer detaljer, kommentera träningar, styrketräningsregistrering (Kommer i v
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 09:21@Andreas Jag la in pass igår via din app. Jag är mycket nöjd och ser ingen anledning att göra på annat sätt för de behov jag har förutom när jag mäter puls eller gps. Tack.
@Andreas Jag la in pass igår via din app. Jag är mycket nöjd och ser ingen anledning att göra på annat sätt för de behov jag har förutom när jag mäter puls eller gps. Tack.