Quote from Guest on 17 October 2011, 05:38Jag undrar om det är någon fler än jag som har märkt att Facebook numera låter bli att lägga upp ens träning i feeden på "Startsidan"? (För säkerhets skull lägger jag till att detta sker trots att man kopplat FunBeat till Facebook på FunBeat.)
Träningen
Jag undrar om det är någon fler än jag som har märkt att Facebook numera låter bli att lägga upp ens träning i feeden på "Startsidan"? (För säkerhets skull lägger jag till att detta sker trots att man kopplat FunBeat till Facebook på FunBeat.)
Träningen
Quote from Camilla Höög on 17 October 2011, 05:48Dina egna uppdateringar syns inte i nyhetsflödet på Facebook.
Logga in på någon annans Facebookkonto och kolla hur det ser ut. Eventuellt behöver du gå in och ändra inställningarna för vilka events som ska synas i nyhetsflödet från dig på det kontot.
Dina egna uppdateringar syns inte i nyhetsflödet på Facebook.
Logga in på någon annans Facebookkonto och kolla hur det ser ut. Eventuellt behöver du gå in och ändra inställningarna för vilka events som ska synas i nyhetsflödet från dig på det kontot.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 09:11Hej
Jag hade problem med det först men avbockade på funbeat att det det ej skulle synas på Fb sen bockade jag för igen så det blev som en uppdatering,du kan oxå behöva logga ut från Fb o logga in igen för att det ska funka.
Så gjorde jag o nu funkar det
Hej
Jag hade problem med det först men avbockade på funbeat att det det ej skulle synas på Fb sen bockade jag för igen så det blev som en uppdatering,du kan oxå behöva logga ut från Fb o logga in igen för att det ska funka.
Så gjorde jag o nu funkar det
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 11:33som Anders säger så hamnar nog inga statusuppdateringar alls på "min" startsida längre - däremot på kompisars.
Dock tycker jag Facebook är väldigt buggigt sedan senaste uppdateringen!
som Anders säger så hamnar nog inga statusuppdateringar alls på "min" startsida längre - däremot på kompisars.
Dock tycker jag Facebook är väldigt buggigt sedan senaste uppdateringen!
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 15:10Tack alla! Man vet ju att man är ensam om vissa problem (#) men när det gäller tekniska problem är det skönt att höra att fler har sett att, jo, så är det.
Tack alla! Man vet ju att man är ensam om vissa problem (#) men när det gäller tekniska problem är det skönt att höra att fler har sett att, jo, så är det.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 10:45Vill hoppa in med en facebookfråga här.
Jag har gjort en runda och sparar den och den kommer upp på min facebooksida...så långt ok.
Men när jag klickar på länken för att se rundan kommer jag bara till inloggningssidan.
De av mina facebook-vänner som vill
Vill hoppa in med en facebookfråga här.
Jag har gjort en runda och sparar den och den kommer upp på min facebooksida...så långt ok.
Men när jag klickar på länken för att se rundan kommer jag bara till inloggningssidan.
De av mina facebook-vänner som vill
Quote from Camilla Höög on 26 October 2011, 13:24Gå under inställningar och ändra "Vad andra får se" till att visa även för oinloggade så ska det funka.
Gå under inställningar och ändra "Vad andra får se" till att visa även för oinloggade så ska det funka.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 21:57Ja nu funkar det.
Tack så mycket!!
Ja nu funkar det.
Tack så mycket!!