Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumEn svensk klassikerÖppet spår 2006
You need to log in to create posts and topics.

12

Tjenixen,
funderar på att Åka Öppet spår och undrar förstås om andra tänker som jag. För mig handlar det sannolikt om söndagens Öppet spår.

Det tål ju att funderas på... Börjar bli dags att prova på vasan...

Kul att nån startat en klubb för detta.
Jag tänkte också köra ÖS söndag. Jag har nån slags ide att jag ska träna lite inför det också. Förra året tränade jag istort sett noll. Men mycket beror ju på snömängd.

ÖS är en otroligt skön tävling med mycket

toppen, då kanske vi kan bli ett gäng som åker upp tillsammans och har det gott innan loppet!

Jag har faktiskt ärvt två par rullskidor. Jag och henke var ute förra vintern en gång. Det var nog bland det tråkigaste jag gjort. Vi stod och stånkade på grusig asfalt utan att egentligen komma framåt. Lite kul att vi höll på att slå ihjäl oss i en back

Peter, har du anmält dig än? Hur långt tid brukar man ha på sig innan det blir fullt?

Tja Olle,
jag har inte anmält mig ännu. Det har inte varit några problem de gånger jag åkt. Skulle ju vara kul att göra någon träningsresa innan så man kan sitta ljuga lite.

Japp, instämmer helt! Jag bör dock börja med att köpa skidor... 🙂

Jag är också intresserad. Skulle vara fint om det kom lite snö snart så man kunde ge sig ut o åka. Vore kul att fara iväg nån helg norrut, t.ex. till Högbo, och träna.

Jag ska också åka ÖS. Håller på att bearbeta syrran, hon har iallafall köpt skidor...

12