Quote from Guest on 8 June 2011, 14:49Jag letar efter öppet-vatten-simmare i Göteborg för en artikel. Var håller ni till? Finns det grupper som är ute och simmar tillsammans? Jag söker främst sådana som inte håller på med detta på någon elitnivå, utan mer motionärer (självklart är det ok om m
Jag letar efter öppet-vatten-simmare i Göteborg för en artikel. Var håller ni till? Finns det grupper som är ute och simmar tillsammans? Jag söker främst sådana som inte håller på med detta på någon elitnivå, utan mer motionärer (självklart är det ok om m
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:59jag kan kolla med mina simkompisar och ser om någon är intresserad i detta.
synd jag simma i Växjö annars kunda jag hjälpa dig.
jag kan kolla med mina simkompisar och ser om någon är intresserad i detta.
synd jag simma i Växjö annars kunda jag hjälpa dig.
Quote from Håkan Öhling on 8 June 2011, 15:01Hej Kajsa, komnes till Delsjön torsdag kl 18.00 så är vi en ganska stor grupp i Triathlon Väst som simmar där. Det finns alla nivåer från om inte elit så iaf snabba motionärer till sådana som är rädda för vatten och ännu mer rädda för mörka insjöar.
Hej Kajsa, komnes till Delsjön torsdag kl 18.00 så är vi en ganska stor grupp i Triathlon Väst som simmar där. Det finns alla nivåer från om inte elit så iaf snabba motionärer till sådana som är rädda för vatten och ännu mer rädda för mörka insjöar.
Quote from ellen olsson on 8 June 2011, 15:04En del simmar även i samband med duathlonträningarna på måndagar. Dessa är i Rådasjön.
På diverse fora så utannonseras ibland andra simträningar på andra ställen, t.ex. Sisjön.
En del simmar även i samband med duathlonträningarna på måndagar. Dessa är i Rådasjön.
På diverse fora så utannonseras ibland andra simträningar på andra ställen, t.ex. Sisjön.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 15:57Tusen tack för respons! Jag ska kolla upp Triathlon Väst!
Tusen tack för respons! Jag ska kolla upp Triathlon Väst!
Quote from ellen olsson on 8 June 2011, 16:00Kolla Mölndal Outdoor IF också, http://www.molndaloutdoor.se/
Kolla Mölndal Outdoor IF också, http://www.molndaloutdoor.se/