Quote from Guest on 29 April 2011, 14:45Funderar på att köpa den här tempocykeln.
Är den värd sitt pris, förutsatt att den är i gott skick? Observera att inget framhjul ingår!
http://www.blocket.se/goteborg/Tempo_triathlon_cykel_32852515.htm?ca=15&w=2
Funderar på att köpa den här tempocykeln.
Är den värd sitt pris, förutsatt att den är i gott skick? Observera att inget framhjul ingår!
http://www.blocket.se/goteborg/Tempo_triathlon_cykel_32852515.htm?ca=15&w=2
Quote from Mikaela Lexén on 29 April 2011, 14:55Det står att framhjulet på bilden inte ingår, du får kanske något annat istället.
I så fall och med tanke på att diskhjulet är med i priset så är det kanske inget fynd, men det är inget överpris i alla fall.
Det står att framhjulet på bilden inte ingår, du får kanske något annat istället.
I så fall och med tanke på att diskhjulet är med i priset så är det kanske inget fynd, men det är inget överpris i alla fall.
Quote from ellen olsson on 29 April 2011, 15:30Senast jag såg den var den i gott skick.
Bara diskhjulet kostar väl 7-8 papp nytt idag.
Observera att ramen är en äkta fulkines. 😉Den verkar ha legat ute på HCK:s forum i en dryg månad så om den finns kvar så borde du kunna pruta. Han tävlade på en an
Senast jag såg den var den i gott skick.
Bara diskhjulet kostar väl 7-8 papp nytt idag.
Observera att ramen är en äkta fulkines. 😉
Den verkar ha legat ute på HCK:s forum i en dryg månad så om den finns kvar så borde du kunna pruta. Han tävlade på en an
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 15:39Har frågat, och inget framhjul alls ingår.
Ursäkta en okunnig, men vad betyder fulkines? 🙂
Har frågat, och inget framhjul alls ingår.
Ursäkta en okunnig, men vad betyder fulkines? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 16:09Betyder att ramen med stor sannolikhet är köpt från Kina. Ingen märkesram med andra ord. Möjligen en kopia på en märkesram.
Betyder att ramen med stor sannolikhet är köpt från Kina. Ingen märkesram med andra ord. Möjligen en kopia på en märkesram.
Quote from ellen olsson on 29 April 2011, 16:12Det dräller av no-nameramar i kolfiber på t.ex. Ebay.
Det dräller av no-nameramar i kolfiber på t.ex. Ebay.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 16:17I see. Men den behöver inte vara dålig för det?
I see. Men den behöver inte vara dålig för det?
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 16:37Absolut inte.
Absolut inte.
Quote from ellen olsson on 29 April 2011, 16:40Jag misstänker att Stefan (säljaren) är mer kräsen än de flesta på Funbeat...
Jag misstänker att Stefan (säljaren) är mer kräsen än de flesta på Funbeat...
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 16:57Är det inte därför som han säljer den?
Är det inte därför som han säljer den?