Quote from Guest on 5 March 2015, 20:27De senaste dagarna har FB varit segt som aldrig förr. Bra jag?
De senaste dagarna har FB varit segt som aldrig förr. Bra jag?
Quote from Funbeat user on 5 March 2015, 20:37Nej, jag har samma problem.
Nej, jag har samma problem.
Quote from Funbeat user on 5 March 2015, 21:17Olle, Michael o company vet om det och har på någon tråd berättat att de felsöker.
Olle, Michael o company vet om det och har på någon tråd berättat att de felsöker.
Quote from Tobias Barkman on 6 March 2015, 09:30Jag mailade Olle & co om "vecko-problemet" i rapportvyn igår.
Jag mailade Olle & co om "vecko-problemet" i rapportvyn igår.
Quote from Funbeat user on 6 March 2015, 09:52Förhoppningsvis är prestandaproblemet löst nu. Det har varit lite intrimningsproblem på nya servrarna efter serverflytten. Nu hoppas vi att vi är på banan.
Förhoppningsvis är prestandaproblemet löst nu. Det har varit lite intrimningsproblem på nya servrarna efter serverflytten. Nu hoppas vi att vi är på banan.
Quote from Funbeat user on 7 March 2015, 00:56Test
Test
Quote from Funbeat user on 8 March 2015, 14:56Det här med veckoserier har det varit något knas med hela året, men den här veckan så har knaset förändrats. Tidigare fick jag inte upp "denna" veckas stapel förrän på lördagen, men då summerades allt sedan måndagen. Men den här veckan så har det inte bli
Det här med veckoserier har det varit något knas med hela året, men den här veckan så har knaset förändrats. Tidigare fick jag inte upp "denna" veckas stapel förrän på lördagen, men då summerades allt sedan måndagen. Men den här veckan så har det inte bli
Quote from Funbeat user on 9 March 2015, 19:54Nu hoppas vi att veckoproblemet är löst. Verifiera gärna detta.
Nu hoppas vi att veckoproblemet är löst. Verifiera gärna detta.
Quote from Funbeat user on 9 March 2015, 21:34Nej, funkar inte... V. 9 OCH V.10 Har båda registrerats på vecka 9. Måndagens pass (dagens) har registrerats på V.11.
V.10 har försvunnit helt och hållet.
Nej, funkar inte... V. 9 OCH V.10 Har båda registrerats på vecka 9. Måndagens pass (dagens) har registrerats på V.11.
V.10 har försvunnit helt och hållet.
Quote from Funbeat user on 9 March 2015, 22:40För mig ser det bra ut just nu i alla fall, efter att också haft samma problem som ni andra tidigare. Min vecka 9 och 10 stämmer med vad jag registrerat.
För mig ser det bra ut just nu i alla fall, efter att också haft samma problem som ni andra tidigare. Min vecka 9 och 10 stämmer med vad jag registrerat.