Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inte missar som i att jag inte tränar dem - men jag registrerar ALLTID ett nytt pass, trots att det finns ett planerat. Det hände givetvis ibland när det var en gul rand som berättade att jag hade planerade pass, men nu gör jag det alltid. Jag ser inte at

Syns det inte ganska tydligt i en liten ruta till vänster i det blå???
Både planerade för dagen och planerade pass tidigare dagar...

Idag syns de till vänster på min startsida, om det är det du menar..?

japp...

Och det är det jag i mitt inlägg menar att jag missar och reggar ett nytt pass. Så därför vill jag att de ska hamna i det blå fältet istället.

Det hade varit smart ja...Jämte de andra knapparna med registrera träning/dagsnotering kanske...

Jag vet inte riktigt var, där är ju inte så mycket plats. Men jag tänker mig att man kan göra det blå fältet lite lite längre och då kan det tex få plats under olästa.

Den gamla gula listen som gick tvärs över startsidan tycker jag fungerade klockrent.
Rutorna ute till vänster såg jag först för ett par dagar sedan. De syns knappt och jag missar dem hela tiden. Iofs är inte det något problem för mina träningspass står i

Jag skulle vilja kunna se vilka planerade träninspass jag har redan på startsidan och kunna välja direkt huruvida jag ska gå in på ett bestämt pass. Jag skulle också vilja kunna beatämma om jag ska godkänna allihopa redan där.

Det skulle tex kunna vara e

Nej då jag missar dom hela tiden eftersom dom ringer och vill att jag jobbar. I tid och otid. Så va inte allt för ledsen för det...