Quote from Guest on 21 December 2008, 01:15E funbeat en dejting sida oxå. 😛 haha nu kan väl sidan inte bli bättre. 🙂 hihihi
någon mer som håller med mig? denna sida har ju allt man kan önska sig 🙂 hjälper en hitta trevliga vänner och framförallt motivation! 🙂
E funbeat en dejting sida oxå. 😛 haha nu kan väl sidan inte bli bättre. 🙂 hihihi
någon mer som håller med mig? denna sida har ju allt man kan önska sig 🙂 hjälper en hitta trevliga vänner och framförallt motivation! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 01:25Möjligt och möjligt är det inte så att vi singlar borde ta alla chanser att dejta :-). Allt blir ju till vad man gör det. men jag håller med om att funbeat förmodligen är ett bättre forum än många andra dedikerade sidor.
Möjligt och möjligt är det inte så att vi singlar borde ta alla chanser att dejta :-). Allt blir ju till vad man gör det. men jag håller med om att funbeat förmodligen är ett bättre forum än många andra dedikerade sidor.
Quote from Lotta Lindström on 21 December 2008, 10:03Någon kom fram till i en annan tråd att om vi bara hade en flik för nyheter och väder också så skulle vi inte behöva resten av internet. 🙂
Någon kom fram till i en annan tråd att om vi bara hade en flik för nyheter och väder också så skulle vi inte behöva resten av internet. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 10:06Undrar hur många som dejtar via FB... Är det vanligt, tro?
Undrar hur många som dejtar via FB... Är det vanligt, tro?
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 11:42Skulle underlätta dejtningen om inte alla bodde så fruktansvärt långt bort 🙁
Skulle underlätta dejtningen om inte alla bodde så fruktansvärt långt bort 🙁
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:35Jag bor nära Stockholmarna...;)
Jag bor nära Stockholmarna...;)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 15:35Appropå långt bort, vad tycker ni är "för långt bort". Vad kan ni stå ut med, jag kan nog tycka att så länge man kan ta sig dit på en två timmar så är det ok.
Appropå långt bort, vad tycker ni är "för långt bort". Vad kan ni stå ut med, jag kan nog tycka att så länge man kan ta sig dit på en två timmar så är det ok.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 15:57Ett par timmar med bil är okej.
Ett par timmar med bil är okej.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:08Jag har ingen bil, men kan gå ca 15 km på två timmar. Men efter en sådan promenad brukar jag nte vara så fräsh...;)
Jag har ingen bil, men kan gå ca 15 km på två timmar. Men efter en sådan promenad brukar jag nte vara så fräsh...;)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:29Max en armlängds avstånd i horisontellt läge.
Max en armlängds avstånd i horisontellt läge.