Quote from Guest on 7 September 2008, 10:40http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=SKINS803-XSr
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:50Fråga i "löpning" om du inte får napp här.
Fråga i "löpning" om du inte får napp här.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:58Stödstrumpor typ Paula Radcliff är billigare.
Stödstrumpor typ Paula Radcliff är billigare.
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 11:38Nej, jag har bara Recoverymodellen och bara i en vettig färg.
Klart sköna att ha men jag har tyvärr inte hunnit testa att bara dra på dem på ena benet än för att ha möjlighet att jämföra skillnaden mellan att inte ha dem på.
Många i svenska längdskidelit
Nej, jag har bara Recoverymodellen och bara i en vettig färg.
Klart sköna att ha men jag har tyvärr inte hunnit testa att bara dra på dem på ena benet än för att ha möjlighet att jämföra skillnaden mellan att inte ha dem på.
Många i svenska längdskidelit
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:37Köpte ett par svarta recoverymodell på cykelmässan i samband med Vätternrundan. Efter diskussion med försäljaren köpte jag small, kunde t o m kanske vara ännu mindre. Tämligen förvånande för mig som alltid köper XL annars och enligt tabellen på förpacknin
Köpte ett par svarta recoverymodell på cykelmässan i samband med Vätternrundan. Efter diskussion med försäljaren köpte jag small, kunde t o m kanske vara ännu mindre. Tämligen förvånande för mig som alltid köper XL annars och enligt tabellen på förpacknin
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:40Ta av dem när ni ska ha sex.
Ta av dem när ni ska ha sex.