Quote from Guest on 26 May 2011, 13:11Är det några som kör Vänern runt ?
Det verkar bli regn i morgon 🙁
Är det några som kör Vänern runt ?
Det verkar bli regn i morgon 🙁
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:21Jag är anmäld med har fortfarande inte satt ner foten! Det kommer bli mycket blöta skor och kläder som ska torka i idrottshallarna! Förra året vara det superkul men då var det också bra väder.
Jag är anmäld med har fortfarande inte satt ner foten! Det kommer bli mycket blöta skor och kläder som ska torka i idrottshallarna! Förra året vara det superkul men då var det också bra väder.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:34Jag kommer i allfall att vara i depån i skattkärr oavsett om det regnar eller inte.
och klart det kommer cyklas runt sjön drygt 400 skulle jag tro.
Men det ser onekligen lite halv töligt ut. Bättre på Lördag på jag skall cykla.
http://www.dmi.dk/dmi/in
Jag kommer i allfall att vara i depån i skattkärr oavsett om det regnar eller inte.
och klart det kommer cyklas runt sjön drygt 400 skulle jag tro.
Men det ser onekligen lite halv töligt ut. Bättre på Lördag på jag skall cykla.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 13:51Att eventuellt dra mig ur är inget jag är stolt över eller ens brukar göra. Men helgens runda kräver ganska omfattande logistiska insatser för att få mig och min cykel, och den övriga familjen på rätt ställe i mellansverige. Måste köra söderut ikväll för
Att eventuellt dra mig ur är inget jag är stolt över eller ens brukar göra. Men helgens runda kräver ganska omfattande logistiska insatser för att få mig och min cykel, och den övriga familjen på rätt ställe i mellansverige. Måste köra söderut ikväll för
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 17:43Det var rätt så många som passerade "Skattkärrsdepån" i dag.
Så visst är det många som kör VR. Och vädret var det väl inga större fel på. Visst kom det lite regn men inte var det mycket inte.Nu får vi hoppas på bra cykelväder även i morgon för då ska ja
Det var rätt så många som passerade "Skattkärrsdepån" i dag.
Så visst är det många som kör VR. Och vädret var det väl inga större fel på. Visst kom det lite regn men inte var det mycket inte.
Nu får vi hoppas på bra cykelväder även i morgon för då ska ja
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 09:34I dag såg/ser väderprognosen bättre ut. Hoppas att den stämmer bara.
Själv var jag uppe vid 5 tiden och körde ett pass på ca 8 mil.Vänligen
P.
I dag såg/ser väderprognosen bättre ut. Hoppas att den stämmer bara.
Själv var jag uppe vid 5 tiden och körde ett pass på ca 8 mil.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 00:02Fan Rikard, du kunde väl kollat med oss i din grupp innan du ställde in. 🙂
Sen så uteblev regnet nästan helt, vi hade första dagen lite regn efter andra depån, kanske 10 minuter väldigt lätt duggregn, sen regnade de sista 6-7 minuterna när vi kom in i
Fan Rikard, du kunde väl kollat med oss i din grupp innan du ställde in. 🙂
Sen så uteblev regnet nästan helt, vi hade första dagen lite regn efter andra depån, kanske 10 minuter väldigt lätt duggregn, sen regnade de sista 6-7 minuterna när vi kom in i
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 10:49Hej Stef G
Om du tog vatten, kaffe, te, ostsmörgås eller russin i Sakttkärr. Ja då har du med största säkerhet träffat på Herr P. Detta då jag bemannade denna lilla "stationsdel" i depån i Skattkärr;)
Och ja jag förstår att det var lite motvind ner mot
Hej Stef G
Om du tog vatten, kaffe, te, ostsmörgås eller russin i Sakttkärr. Ja då har du med största säkerhet träffat på Herr P. Detta då jag bemannade denna lilla "stationsdel" i depån i Skattkärr;)
Och ja jag förstår att det var lite motvind ner mot