Quote from Guest on 15 September 2011, 13:48Jag har nu försökt idag att vid 3 tilfällen redigera en gammal runda jag har så att den stämmer med det jag cyklat idag, men den fastnar hela tiden på 12% eller på 24% när jag försöker öppna rundan för redigering?
Börjar bli jobbigt nu!
Jag har nu försökt idag att vid 3 tilfällen redigera en gammal runda jag har så att den stämmer med det jag cyklat idag, men den fastnar hela tiden på 12% eller på 24% när jag försöker öppna rundan för redigering?
Börjar bli jobbigt nu!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 13:58Noterade det igår men trodde det var min dator som fulade sig.
Noterade det igår men trodde det var min dator som fulade sig.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 14:00jag har testat på 2 av varann oberoende datorer och det är lika struligt på bägge, det funkar inte bara!
jag har testat på 2 av varann oberoende datorer och det är lika struligt på bägge, det funkar inte bara!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 14:12På sätt och vis lite skönt att höra för då är det inte jag som gjort något fel.
Fast jag vill ju förstås att det ska fungera, så det vore trevligt om det kunde börja fungera snart (läs: nu!).
På sätt och vis lite skönt att höra för då är det inte jag som gjort något fel.
Fast jag vill ju förstås att det ska fungera, så det vore trevligt om det kunde börja fungera snart (läs: nu!).
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:27Funkar fortfarande inte att redigera rundor????
Börjar bli jävligt irriterad nu!!!!
:@
Funkar fortfarande inte att redigera rundor????
Börjar bli jävligt irriterad nu!!!!
:@
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:40Då är vi två.
Dock för trött för att orka skriva om alla problem jag har med funbeat. Jag får inte så mycket gehör för mina åsikter.
Då är vi två.
Dock för trött för att orka skriva om alla problem jag har med funbeat. Jag får inte så mycket gehör för mina åsikter.
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 22:43Jag tycker allt fungerar JÄTTEBRA (och är snyggt!)
*retas lite*
Jag tycker allt fungerar JÄTTEBRA (och är snyggt!)
*retas lite*
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:12Nä nytt är inte alltid bra jag tycker det vara bra som det var förut, men jag är bara"lite" konservativ.
Än så länge suger nya Fun beat, men det kanske blir bra till slut??? 🙁
Hoppas det iallafall..
Nä nytt är inte alltid bra jag tycker det vara bra som det var förut, men jag är bara"lite" konservativ.
Än så länge suger nya Fun beat, men det kanske blir bra till slut??? 🙁
Hoppas det iallafall..
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 20:51Jag hoppas jag med och lovar att fälla krokben på Christer nästa lördag.
//Surkärringen med väska
Jag hoppas jag med och lovar att fälla krokben på Christer nästa lördag.
//Surkärringen med väska
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2011, 21:50Då får du springa ifatt mig först - gladgubben 🙂
Då får du springa ifatt mig först - gladgubben 🙂