Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Försökte precis surfa in på Funbeat med min gamla mobil, en Sony Ericsson W715, och möts av en vit sida med blå rand längst upp och absolut ingenting mer.

Använder mig av Nokia 3210 =)

Jag får samma i FF 7 på en av mina datorer här hemma. Jag lyckades rensa och rota och greja tills jag fick inte bara en blå rand överst utan även texten som alltid finns längst ner på funbeat men sen orkade jag inte mer. Helt dött.

Ladda med metatabletter och försök igen.

FF7 har ju inte så mycket med mobiler att göra men om FF7 strular på _en_ dator är det nog läge att titta lite mer på den.

(Skrivet med FF7).

Jo, jag håller med Fredrik men jag har tittat, funderat, installerat om, rensat och fnulat. Allt annat funkar utom funbeat....

AM: Jag har inte fått in några andra rapporter om det här problemet och kan inte från besöksstatistiken heller se att det skulle vara något särskilt problem med FF7. Jag undrar därför om det kanske kan vara någon plugin som du använder som ställer till de

Tack Olle.

När jag tänker efter så var det vid import av en tcx-fil till nya funbeat FF fick tuppjuck och fet-hängde sig och efter det gick det inte att se nåt. Denna extremt relevanta information hade jag totalt förträngt. Wow (över hur hjärnan funkar