Quote from Guest on 25 July 2009, 18:37TOPRACE
Start Åre BY, upp till toppstugan och målgång i Åre BY. 1000 höjdmeter.
Klass: Dam och Herr med tidtagning
13 JULI – 20 SEPTEMBER = 400 SEK
21 SEPTEMBER – 3 OKTOBER = 500 SEKHUMMELN RUN
Start Åre BY, upp till hummeln och målgång i Åre BY. 300
TOPRACE
Start Åre BY, upp till toppstugan och målgång i Åre BY. 1000 höjdmeter.
Klass: Dam och Herr med tidtagning
13 JULI – 20 SEPTEMBER = 400 SEK
21 SEPTEMBER – 3 OKTOBER = 500 SEK
HUMMELN RUN
Start Åre BY, upp till hummeln och målgång i Åre BY. 300
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 18:47Coolt! Man får alltiså göra tävligen vilken dag man vill inom perioden eller har jag missuppfattat?
Hur lång är själva sträckan?
Coolt! Man får alltiså göra tävligen vilken dag man vill inom perioden eller har jag missuppfattat?
Hur lång är själva sträckan?
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 19:16Nä, väl?
Anmälningsavgiften var olika för de olika perioderna men loppet den 3/10
Nä, väl?
Anmälningsavgiften var olika för de olika perioderna men loppet den 3/10
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 19:42AT, Haha sorry. Nånstans gick hissen inte ända upp här hemma..
AT, Haha sorry. Nånstans gick hissen inte ända upp här hemma..
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 20:02Linda; om det är till någon tröst så tolkade jag också det så först, sen insåg jag min tankemiss! 🙂
Linda; om det är till någon tröst så tolkade jag också det så först, sen insåg jag min tankemiss! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 20:04Oj, vilken hög anm avg för ett så pass kort lopp.
Oj, vilken hög anm avg för ett så pass kort lopp.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 20:57Susanne, En liten tröst är det allt 🙂
Susanne, En liten tröst är det allt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 09:58Någon som hittar information hur långa loppen är?
Någon som hittar information hur långa loppen är?
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 10:16Nej, det hittade inte jag heller!
Nej, det hittade inte jag heller!
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:56Det handlar väl om att välja den bästa vägen själv. Det är upp till toppen och ner som gäller. Distansen blir alltså beroende på vilken väg man väljer.
Men det är väl inte så långt i distans rakt upp fågelvägen, vad kan det vara 4 km kanske.....så hittar
Det handlar väl om att välja den bästa vägen själv. Det är upp till toppen och ner som gäller. Distansen blir alltså beroende på vilken väg man väljer.
Men det är väl inte så långt i distans rakt upp fågelvägen, vad kan det vara 4 km kanske.....så hittar