Quote from Guest on 28 March 2014, 19:06Øresund Marathon 2014!
Anta utmaningen – spring ett dubbelt maraton. Sträckningen går på båda sidor av Sundet, ofta nära vattnet mitt i vackraste sommartid.På lördagen går maraton på den svenska sidan från Arlöv till Helsingborg. Du kan också välja et
Øresund Marathon 2014!
Anta utmaningen – spring ett dubbelt maraton. Sträckningen går på båda sidor av Sundet, ofta nära vattnet mitt i vackraste sommartid.
På lördagen går maraton på den svenska sidan från Arlöv till Helsingborg. Du kan också välja et
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 19:16Är detta en bra uppvärmning för Helsingborg Marathon?
Är detta en bra uppvärmning för Helsingborg Marathon?
Quote from Funbeat user on 11 June 2014, 19:41Ingen dålig ambition att ha 30.000 deltagare om fem år..
Ingen dålig ambition att ha 30.000 deltagare om fem år..
Quote from Funbeat user on 12 June 2014, 00:13... speciellt med tanke på att det är 25 anmälda just nu.
http://www.sportstiming.dk/Event/Participants.aspx?Id=822&theme=run2u
... speciellt med tanke på att det är 25 anmälda just nu.
http://www.sportstiming.dk/Event/Participants.aspx?Id=822&theme=run2u
Quote from Funbeat user on 12 June 2014, 07:01Är det ens på riktigt, det låter som en scam? Det står att Event4living.com är arrangörer, och Google hittar inte någon sådan sida. De nämner också att de anordnat ett likadant marathon på kinesiska muren?
Är det ens på riktigt, det låter som en scam? Det står att Event4living.com är arrangörer, och Google hittar inte någon sådan sida. De nämner också att de anordnat ett likadant marathon på kinesiska muren?
Quote from Funbeat user on 12 June 2014, 10:36Jag var lika skeptisk. Men maratonet på kinesiska muren finns, och man får svar på mailen man skickar till dem.
Dock verkar det hela _väldigt_ amatörmässigt gjort.
Jag var lika skeptisk. Men maratonet på kinesiska muren finns, och man får svar på mailen man skickar till dem.
Dock verkar det hela _väldigt_ amatörmässigt gjort.
Quote from Linnea Olsson on 1 August 2014, 10:40Inställt!
Inställt!