Quote from Guest on 7 November 2009, 18:40ÅRNÄSRUNDAN ÄR TYVÄRR INSTÄLLD PÅ GRUND AV LITET INTRESSE/SJUKDOM!!!!
Årnäsrundan - Åskloster – 10 km
Loppet äger rum i en idyllisk havsnära miljö på Årnäshalvön i Åskloster (mellan Varberg och Frillesås).Start på Aranäsgården. Loppet går på grus/asfa
ÅRNÄSRUNDAN ÄR TYVÄRR INSTÄLLD PÅ GRUND AV LITET INTRESSE/SJUKDOM!!!!
Årnäsrundan - Åskloster – 10 km
Loppet äger rum i en idyllisk havsnära miljö på Årnäshalvön i Åskloster (mellan Varberg och Frillesås).
Start på Aranäsgården. Loppet går på grus/asfa
Quote from Olof Robertson on 7 November 2009, 18:50Helt klart intressant! :o)
Helt klart intressant! :o)
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:58Bra med tidigt lopp att komma igång med. Platsen verkar trevlig. Ser fram emot detta! Vill anmäla!
Bra med tidigt lopp att komma igång med. Platsen verkar trevlig. Ser fram emot detta! Vill anmäla!
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 22:25KUL! Är Örebroare men hänger sommartid i Espevik. Det har blivit några varv på halvön och jag har tänkt tanken på ett lopp just där. Fantastiskt vackert. Jag jobbade förra året med hjälpa till att utveckla vbg-loppet och jag tror stenhårt på ett lopp på
KUL! Är Örebroare men hänger sommartid i Espevik. Det har blivit några varv på halvön och jag har tänkt tanken på ett lopp just där. Fantastiskt vackert. Jag jobbade förra året med hjälpa till att utveckla vbg-loppet och jag tror stenhårt på ett lopp på
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 09:39...blir de ngt eller...?
...blir de ngt eller...?
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 15:26FYI!
Jag provade mejla Tom och han svarade snabbt att det tyvärr inte blir av i år.
FYI!
Jag provade mejla Tom och han svarade snabbt att det tyvärr inte blir av i år.