Quote from Guest on 14 November 2007, 23:07Kör ni årsmål och kommer ni att klara av dom?!?!
Jag sätter årsmål för att dels se hur jag förändrar mitt motionerande under åren plus peppa mig att göra lite av varje...Jag har halvslarvat med att löpa(haft vrikningar etc.) och långfärdsåkning på skri
Kör ni årsmål och kommer ni att klara av dom?!?!
Jag sätter årsmål för att dels se hur jag förändrar mitt motionerande under åren plus peppa mig att göra lite av varje...
Jag har halvslarvat med att löpa(haft vrikningar etc.) och långfärdsåkning på skri
Quote from mårten jansson on 14 November 2007, 23:17Jag satte mål att regga mer än förra året, men under året har jag också slutat regga en del saker som tidigare var träninng men med den intensitet jag håller idag inte längre är det... Jag nådde ändå upp till målet i mitten av året (reggade inte hela förr
Jag satte mål att regga mer än förra året, men under året har jag också slutat regga en del saker som tidigare var träninng men med den intensitet jag håller idag inte längre är det... Jag nådde ändå upp till målet i mitten av året (reggade inte hela förr
Quote from Camilla Höög on 15 November 2007, 08:03Jag har satt flera årsmål, men det är mest för att se min totala träningstid för olika sporter och inte så mycket för att uppnå ett visst mål. Därför kommer jag inte uppnå så många.
Nästa år ska jag däremot försöka sätta mer realistiska mål med åtminstone
Jag har satt flera årsmål, men det är mest för att se min totala träningstid för olika sporter och inte så mycket för att uppnå ett visst mål. Därför kommer jag inte uppnå så många.
Nästa år ska jag däremot försöka sätta mer realistiska mål med åtminstone