Quote from Guest on 31 December 2011, 11:07Lite besviken. Kämpat med en utmaning ett helt år. Idag skall jag snart göra sista milen men jag får aldrig se min målvisare stå på 100% på min startsida. Istället står det Målet inaktuellt.
Det borde väl rimligen vara inaktuellt först i morgon?
Startda
Lite besviken. Kämpat med en utmaning ett helt år. Idag skall jag snart göra sista milen men jag får aldrig se min målvisare stå på 100% på min startsida. Istället står det Målet inaktuellt.
Det borde väl rimligen vara inaktuellt först i morgon?
Startda
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 11:17Det mest konstiga är att de man har uppdelade per månad visas som inaktuella, men den som man har per år visas som aktuell........
Edit: det var bara på en del.... alltså oberoende om det är på helår eller ej.
Vissa av mina helår visas och vissa inte
Det mest konstiga är att de man har uppdelade per månad visas som inaktuella, men den som man har per år visas som aktuell........
Edit: det var bara på en del.... alltså oberoende om det är på helår eller ej.
Vissa av mina helår visas och vissa inte
Quote from Marléne Lönnqvist on 31 December 2011, 11:42Får testa att göra om det till ett som inte delad upp månads is och se om jag får en fin bild att skärmdumpa då. Tyvärr är även denna veckas veckomål ogiltigt. Står servern i ett land som redan har 1:a januari tro.
Lite trist att kämpa ett helt år och i
Får testa att göra om det till ett som inte delad upp månads is och se om jag får en fin bild att skärmdumpa då. Tyvärr är även denna veckas veckomål ogiltigt. Står servern i ett land som redan har 1:a januari tro.
Lite trist att kämpa ett helt år och i
Quote from Magnus Gelang on 31 December 2011, 11:43Vad irriterande. Ett av mina årsmål (träna 3ggr/vecka) är borta (själva halvcirkeldiagrammet syns inte) men det andra (visst antal minuter år2011) är fortfarande kvar.
Mycket irriterande.
Vad irriterande. Ett av mina årsmål (träna 3ggr/vecka) är borta (själva halvcirkeldiagrammet syns inte) men det andra (visst antal minuter år2011) är fortfarande kvar.
Mycket irriterande.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 12:56Ni får ändra till 2012 en stund, då ändrar målet färg när det uppnåtts.
Ni får ändra till 2012 en stund, då ändrar målet färg när det uppnåtts.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 13:08Bra att det skrevs om detta. Mitt mål var också klart men själv hade jag gjort en tabbe och skrivit 30:e december som siste dag. Bara att ändra till 31:e och vips blev målet aktuellt igen.
Bra att det skrevs om detta. Mitt mål var också klart men själv hade jag gjort en tabbe och skrivit 30:e december som siste dag. Bara att ändra till 31:e och vips blev målet aktuellt igen.
Quote from Marléne Lönnqvist on 31 December 2011, 15:31Skapade ett nytt årsmål utan att det skulle summeras per månad då visades det. Så nu har jag en skärmdump att illustrera ett blogginlägg med. Men vilket som är det ju en bugg. Som testare skulle jag säga att man glömt göra en gränsvärdesanalys vid test av
Skapade ett nytt årsmål utan att det skulle summeras per månad då visades det. Så nu har jag en skärmdump att illustrera ett blogginlägg med. Men vilket som är det ju en bugg. Som testare skulle jag säga att man glömt göra en gränsvärdesanalys vid test av
Quote from ellen olsson on 31 December 2011, 15:40...och om det är något man ska testa i programvaruväg så är det just gränsvärden... 😉
...och om det är något man ska testa i programvaruväg så är det just gränsvärden... 😉
Quote from Marléne Lönnqvist on 1 January 2012, 20:40Precis, det är väl det första jag trummade i mina studenter när vi pratade test på universitetet. Om ni inte hinner testa speciellt mycket, testa i alla fall gränsvärdena där är det mest sannolikt att ni tänkt fel 🙂
Precis, det är väl det första jag trummade i mina studenter när vi pratade test på universitetet. Om ni inte hinner testa speciellt mycket, testa i alla fall gränsvärdena där är det mest sannolikt att ni tänkt fel 🙂