Quote from Guest on 8 August 2012, 19:55Tidaholms SOK Sisu inbjuder till
ÅSA-FLÅSET
med långa terräng-DM och Furhoffs Långloppscup.
Vinnare av årets arrangemang i långloppscupen 2007,2008,2010,2011.Söndag den 23 september 2012
Terränglöpning på motionsspår, stigar och vägar på Hellidsberget
Tidaholms SOK Sisu inbjuder till
ÅSA-FLÅSET
med långa terräng-DM och Furhoffs Långloppscup.
Vinnare av årets arrangemang i långloppscupen 2007,2008,2010,2011.
Söndag den 23 september 2012
Terränglöpning på motionsspår, stigar och vägar på Hellidsberget
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 20:05Jamen jaha, då har jag lärt mig att det finns fler byar än den jag bor i som heter Åsa :D.
Jamen jaha, då har jag lärt mig att det finns fler byar än den jag bor i som heter Åsa :D.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 20:08Bättre att få upp flåset på Åsa.
Bättre att få upp flåset på Åsa.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 20:11Ja, sen hon flyttade isär med Tom har hon inte riktigt fått den motion hon behöver.
BILD:http://skyltat.se/wp-content/uploads/2009/09/DSC00112-300x225.jpg
Ja, sen hon flyttade isär med Tom har hon inte riktigt fått den motion hon behöver.
BILD:http://skyltat.se/wp-content/uploads/2009/09/DSC00112-300x225.jpg
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 20:16Haha, det är nog inte en by som heter Åsa i det här fallet, utan det syftar på åsen (Hökensås närmare bestämt), som i vårt gutturala tungomål här nere blir "åsa" i bestämd form singular. (Detta har jag alltså egentligen ingen aning om, trots att jag bott
Haha, det är nog inte en by som heter Åsa i det här fallet, utan det syftar på åsen (Hökensås närmare bestämt), som i vårt gutturala tungomål här nere blir "åsa" i bestämd form singular. (Detta har jag alltså egentligen ingen aning om, trots att jag bott
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 23:28Aha! Jag bara googlade Åsa Tidaholm och fick nån träff som jag läste slarvigt.
Det låter som ett förträffligt lopp som jag ska överväga att springa då jag råkar befinna mig i trakterna denna helg.
Aha! Jag bara googlade Åsa Tidaholm och fick nån träff som jag läste slarvigt.
Det låter som ett förträffligt lopp som jag ska överväga att springa då jag råkar befinna mig i trakterna denna helg.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 08:08Vad trevligt! Då kanske vi ses då. Råkar du vara i trakten även helgen före, så kan vi dessutom erbjuda en halvmara i Skara.
Vad trevligt! Då kanske vi ses då. Råkar du vara i trakten även helgen före, så kan vi dessutom erbjuda en halvmara i Skara.