Quote from Guest on 28 September 2012, 11:50Hejsan, tänkte bara kolla om ni har eller kan fixa så man kan ha en typ "sidebar" på sin hemsida med alla sina pass i. Hade vart jätte kul 🙂
Kan stå t.ex:
Mina träningspass på Funbeat:
MMA 2hTack för mig!!! hihi
Hejsan, tänkte bara kolla om ni har eller kan fixa så man kan ha en typ "sidebar" på sin hemsida med alla sina pass i. Hade vart jätte kul 🙂
Kan stå t.ex:
Mina träningspass på Funbeat:
MMA 2h
Tack för mig!!! hihi
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:00är det inte att lägg till vad som ska visas i denna kolum och lägg till senaste träning?
då få de de siste 10st tränings pass i tid och sträck
Min senaste träning
2012-09-28 Cykling - Tr... 00:38:00 14 km
2012-09-27 Simning 00:30:00 1,2 km
2012-09-26
är det inte att lägg till vad som ska visas i denna kolum och lägg till senaste träning?
då få de de siste 10st tränings pass i tid och sträck
Min senaste träning
2012-09-28 Cykling - Tr... 00:38:00 14 km
2012-09-27 Simning 00:30:00 1,2 km
2012-09-26
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:14Vart hittar jag det?
Vart hittar jag det?
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:16längst ner till vänster
Välj vad som ska visas i den här kolumnen
sedan välja du om det ska stå överste eller under.
och då har du 15-20 olika val för vad som kan visas.
längst ner till vänster
Välj vad som ska visas i den här kolumnen
sedan välja du om det ska stå överste eller under.
och då har du 15-20 olika val för vad som kan visas.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:19Skulle vilja ha som en HTML kod som jag kan sätta in på min hemsidan 🙂
Förstår inte riktigt vart du menar att jag skall hitta den
Skulle vilja ha som en HTML kod som jag kan sätta in på min hemsidan 🙂
Förstår inte riktigt vart du menar att jag skall hitta den
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 12:24förlåt jag trodde du vill visa den på din funbeat huvud sidan.....
RSS
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=378531
förlåt jag trodde du vill visa den på din funbeat huvud sidan.....
RSS
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=378531
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 13:22Nä vill visa det på min Hemsida 🙂
Nä vill visa det på min Hemsida 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 October 2012, 18:02Använd RSS. 🙂
Om du har Wordpress tror jag det finns RSS som en widget.
Jag ska själv fixa det till min hemsida/blogg men har inte haft tid än.Om du har en "vanlig" HTML-byggd hemsida tror jag det går med rss där också men då tycker jag personlige
Använd RSS. 🙂
Om du har Wordpress tror jag det finns RSS som en widget.
Jag ska själv fixa det till min hemsida/blogg men har inte haft tid än.
Om du har en "vanlig" HTML-byggd hemsida tror jag det går med rss där också men då tycker jag personlige
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 October 2012, 18:07Glömde berätta att du får din träning (samt Funbeat-blogg) som RSS-flöde från Funbeat:
Länken till RSS-flödet hittar man på sin profilsida här på Funbeat. I högerspalten nånstans (man kan ju ändra ordning och innehåll där så du kanske måste lägga till d
Glömde berätta att du får din träning (samt Funbeat-blogg) som RSS-flöde från Funbeat:
Länken till RSS-flödet hittar man på sin profilsida här på Funbeat. I högerspalten nånstans (man kan ju ändra ordning och innehåll där så du kanske måste lägga till d
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 21:55Tack så mycket! Precis vad jag var ute efter 🙂
Tack så mycket! Precis vad jag var ute efter 🙂