Quote from Guest on 17 August 2011, 09:10Är det någon mer som kommer att åka ner och kolla på cykel vm i Köpenhamn i slutet på september?
För egen del blir det att åka ner på lördag 24/9 för att se när Emma Johansson förhoppningsvis får klättra upp på pallen. Sedan blir det middag och hotell på
Är det någon mer som kommer att åka ner och kolla på cykel vm i Köpenhamn i slutet på september?
För egen del blir det att åka ner på lördag 24/9 för att se när Emma Johansson förhoppningsvis får klättra upp på pallen. Sedan blir det middag och hotell på
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:20Ja, det finns en risk att man är på plats.
Ja, det finns en risk att man är på plats.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:36Jag hade tänkt åka ner och se tempot, men just det ser mörkt ut planeringsmässigt. Får se om jag åker ner och ser linje.
Jag hade tänkt åka ner och se tempot, men just det ser mörkt ut planeringsmässigt. Får se om jag åker ner och ser linje.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 20:42Är det Lidingöloppet som hindrar? Jag kan be de flytta på det Jessica. Jag känner en kille.
Är det Lidingöloppet som hindrar? Jag kan be de flytta på det Jessica. Jag känner en kille.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 20:48VM borde ha högre prioritet och Thomas har säkert något att berätta.
VM borde ha högre prioritet och Thomas har säkert något att berätta.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:16Kommer att vara där 24-25/9. Kommer definitivt att bli kul!
Kommer att vara där 24-25/9. Kommer definitivt att bli kul!
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:17Kör ner tidigt fre morgon och stannar till söndag. Heja Thor 🙂
Kör ner tidigt fre morgon och stannar till söndag. Heja Thor 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:21Jag ska ta mig över bron har jag tänkt mig, om inget annat kommer i vägen. 🙂
Jag ska ta mig över bron har jag tänkt mig, om inget annat kommer i vägen. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:22Jag gjorde en mindre rokad och har nu tid att.se tempot men inte linje. För det.går väl på onsdagen? Ses vi där David?
Jag gjorde en mindre rokad och har nu tid att.se tempot men inte linje. För det.går väl på onsdagen? Ses vi där David?
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:28Ja, jag har tänkt vara nere i Byn de flesta dagarna.
Ja, jag har tänkt vara nere i Byn de flesta dagarna.