Quote from Guest on 27 May 2009, 10:42Carlshamns midnattslopp under Östersjöfestivalen.
Start: Karlshamns torg, kl 22.00
Tävlingen springs på asfalt, på en bana som är 5 km/varv, i Karlshamns södra delar.
Tävlingsklass: 10 km damer & herrar
Motionskalss: 5 km och 10 km damer & herrar
Anmälan
Carlshamns midnattslopp under Östersjöfestivalen.
Start: Karlshamns torg, kl 22.00
Tävlingen springs på asfalt, på en bana som är 5 km/varv, i Karlshamns södra delar.
Tävlingsklass: 10 km damer & herrar
Motionskalss: 5 km och 10 km damer & herrar
Anmälan
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:52Man får springa bra sakta om det ska bli ett "midnattslopp" 😉
Man får springa bra sakta om det ska bli ett "midnattslopp" 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:00Äntligen blir det ett midnattslopp för mig 😀 Go for it!!
Äntligen blir det ett midnattslopp för mig 😀 Go for it!!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 17:45Kanske, kanske. Måste gå in och jobba v 29 o 30 så får se om man kan ta sig ut till Blekinge i tid. Först tvekade jag för jag läste det som 5 varv på en bana i Karlshamns södra delar....
Kanske, kanske. Måste gå in och jobba v 29 o 30 så får se om man kan ta sig ut till Blekinge i tid. Först tvekade jag för jag läste det som 5 varv på en bana i Karlshamns södra delar....
Quote from Catharina Brattlin on 27 May 2009, 21:13Jag slutar jobba kl 21, så jag hinner kanske?? 🙂
Jag slutar jobba kl 21, så jag hinner kanske?? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 14:45Vi som inte tänkt åka upp förrän lördag, nu får man nog tänka om kanske...
Vi som inte tänkt åka upp förrän lördag, nu får man nog tänka om kanske...
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 15:01Ja för tusan Anette det är fredagskvällen som gäller om man vill ha kul 😀
Ja för tusan Anette det är fredagskvällen som gäller om man vill ha kul 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 21:48Jaså, ok... Jo vi kommer nog dit på fredag istället. Men de blir nog ingen tävling, ska lyssna på min son som spelar där.
Jaså, ok... Jo vi kommer nog dit på fredag istället. Men de blir nog ingen tävling, ska lyssna på min son som spelar där.