Quote from Guest on 11 November 2009, 11:55För vidare information se: www.42195.se
För vidare information se: http://www.42195.se
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 12:05Hur tänker man när man lägger loppet dagen före Öppet spår?
Hur tänker man när man lägger loppet dagen före Öppet spår?
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 12:44Hur tänker man om man tycker att en löpartävling "krockar" med en skidtävling?
Hur tänker man om man tycker att en löpartävling "krockar" med en skidtävling?
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 13:20På A svarar jag B
På B svarar jag A😉
På A svarar jag B
På B svarar jag A
😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 14:24Att lägga en tävling så att den inte ligger på eller för nära en annan (vilken som helst) är inte svårt. Det är omöjligt.
Men vi får väl med Robert Rydén hoppas att det finns åtminstone några löpningssugna kvar bland dem som inte åkt till Dalarna i annat
Att lägga en tävling så att den inte ligger på eller för nära en annan (vilken som helst) är inte svårt. Det är omöjligt.
Men vi får väl med Robert Rydén hoppas att det finns åtminstone några löpningssugna kvar bland dem som inte åkt till Dalarna i annat
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 15:16Krister: man tänker "vad synd att jag ska åka skidor 9 mil dagen efter löptävlingen"
Krister: man tänker "vad synd att jag ska åka skidor 9 mil dagen efter löptävlingen"
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 15:48Staffan:
Man tänker slappna av med 90K skidor efter ett marathonlopp.
Kanonåterhämtning.
Staffan:
Man tänker slappna av med 90K skidor efter ett marathonlopp.
Kanonåterhämtning.