Quote from Guest on 13 October 2014, 09:18spring mellan de stora städerna Linköping och Norrköping.
Mer information finns på Facebok - ÖstgötamarnOBS! KORREKT DATUM ÄR 6:e SEPTEMBER 2015 OCH INGET ANNAT.
spring mellan de stora städerna Linköping och Norrköping.
Mer information finns på Facebok - Östgötamarn
OBS! KORREKT DATUM ÄR 6:e SEPTEMBER 2015 OCH INGET ANNAT.
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 09:28http://ostgotamaran.se/
Många asfaltsrakor blir det...
Många asfaltsrakor blir det...
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 16:18Och eftersom det är en punkt-till-punkt-bana där avståndet mellan start och mål är för långt, så går det inte att sätta några officiella rekord i detta lopp.
Och eftersom det är en punkt-till-punkt-bana där avståndet mellan start och mål är för långt, så går det inte att sätta några officiella rekord i detta lopp.
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 18:44Nu ska ni sluta gnälla tycker jag. Har sprungit dessa sträckor eftersom jag bor mellan städerna och nog finns det ljuspunkter!
Nu ska ni sluta gnälla tycker jag. Har sprungit dessa sträckor eftersom jag bor mellan städerna och nog finns det ljuspunkter!
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 19:35Men man sätter personligt rekord på Östgötamaran iaf och det räcker för mig.
Med all säkerhet roligare sträckning än 4-5 varv runt en förort till en liten stad
Det stora flertalet av dom som springer bryr sig inte om rekord utan vill ha nya upplevelser.
Men man sätter personligt rekord på Östgötamaran iaf och det räcker för mig.
Med all säkerhet roligare sträckning än 4-5 varv runt en förort till en liten stad
Det stora flertalet av dom som springer bryr sig inte om rekord utan vill ha nya upplevelser.
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 19:45"Många asfaltsrakor blir det... "
"Och eftersom det är en punkt-till-punkt-bana där avståndet mellan start och mål är för långt, så går det inte att sätta några officiella rekord i detta lopp"
Det kan man säga om Boston Marathon också, och den tävlinge
"Många asfaltsrakor blir det... "
"Och eftersom det är en punkt-till-punkt-bana där avståndet mellan start och mål är för långt, så går det inte att sätta några officiella rekord i detta lopp"
Det kan man säga om Boston Marathon också, och den tävlinge
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 09:03OBS! Korrekt datum är 6:e september och inget annat.
OBS! Korrekt datum är 6:e september och inget annat.
Quote from Funbeat user on 7 May 2015, 12:31Någon som vet hur många deltagare de vill få ihop? Får det till ca 127 som ska springa hela sträckan just nu.
Ingen som känner någon som bara måste springa det här loppet?
Någon som vet hur många deltagare de vill få ihop? Får det till ca 127 som ska springa hela sträckan just nu.
Ingen som känner någon som bara måste springa det här loppet?
Quote from Funbeat user on 5 September 2015, 11:23OK är ni redo för morgondagen? Det tråkiga vädret? Vilka ska med? Hela vägen eller delar?
Själv är jag i full nojja-mode.
OK är ni redo för morgondagen? Det tråkiga vädret? Vilka ska med? Hela vägen eller delar?
Själv är jag i full nojja-mode.