Quote from Guest on 9 January 2013, 17:50från SvD idag
"Vad kan förklara den stora uppgången i andelen cykelresor i Stockholm under 1900-talets första hälft, och den snabba nedgången därefter? Och hur kan det komma sig att 35 procent av all arbetspendling i Köpenhamns kommun i dag sker per cykel
från SvD idag
"Vad kan förklara den stora uppgången i andelen cykelresor i Stockholm under 1900-talets första hälft, och den snabba nedgången därefter? Och hur kan det komma sig att 35 procent av all arbetspendling i Köpenhamns kommun i dag sker per cykel
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 18:00Uppsala är värre (t-)
Uppsala är värre (t-)
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 19:34Try Delhi... 😉
Try Delhi... 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 19:45vad går tråden ut på?
vad går tråden ut på?
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:07läs artikeln och dela med dig av dina tankar och funderingar.
läs artikeln och dela med dig av dina tankar och funderingar.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 22:25Jag har beställt avhandlingen.
Jag har beställt avhandlingen.
Quote from Sandra Näslund on 9 January 2013, 23:17Läste den imorse. Intressant och bra artikel.
Läste den imorse. Intressant och bra artikel.
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 08:10Att tidningar alltid måste överdriva... Det finns många andra ställen där man har det betydligt svårare att fara runt med cykeln än Sthlm, och där Sthlm framstår som rena paradiset för cyklister...
Dessutom så cykelpendlar jag från söder om söder till Ki
Att tidningar alltid måste överdriva... Det finns många andra ställen där man har det betydligt svårare att fara runt med cykeln än Sthlm, och där Sthlm framstår som rena paradiset för cyklister...
Dessutom så cykelpendlar jag från söder om söder till Ki
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 09:17Avhandlingen handlar väl om Stockholm, inte världens alla städer? Annars skulle väl inte titeln vara den den är.
Avhandlingen handlar väl om Stockholm, inte världens alla städer? Annars skulle väl inte titeln vara den den är.
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 10:20Det finns alltid ställen som är värre. Det betyder inte att vad vi har här i Sverige är bra, och det är det vi har här som det går att göra något åt.
Det finns alltid ställen som är värre. Det betyder inte att vad vi har här i Sverige är bra, och det är det vi har här som det går att göra något åt.