Quote from Guest on 5 August 2010, 08:31"Ta bort rundan"-länken har funkat fint tidigare när jag importerat träningspass från min Garmin FR 305 men inte vill spara kartan, men nu ger den länken bara felmeddelandet "fel på sidan".
"Ta bort rundan"-länken har funkat fint tidigare när jag importerat träningspass från min Garmin FR 305 men inte vill spara kartan, men nu ger den länken bara felmeddelandet "fel på sidan".
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:41Jag får samma sak efter senaste uppdateringen. 🙁
Jag får samma sak efter senaste uppdateringen. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:18Fungerar inte för mig heller. 🙁
Fungerar inte för mig heller. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:46+1
(Jag har just lärt mig att man skriver så...)
+1
(Jag har just lärt mig att man skriver så...)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 20:18+1
(Nu har jag också lärt mig)
+1
(Nu har jag också lärt mig)
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:39"Välj tidigare runda"-alternativet verkar inte funka heller. 🙁
"Välj tidigare runda"-alternativet verkar inte funka heller. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 14:11"Välj tidigare runda" funkar för mig. "Ta bort runda" har jag nog inte provat ännu sedan senaste uppgraderingen.
"Välj tidigare runda" funkar för mig. "Ta bort runda" har jag nog inte provat ännu sedan senaste uppgraderingen.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 14:57"Ta bort rundan" fungerar inte heller vid export från SportTracks till FB.
"Ta bort rundan" fungerar inte heller vid export från SportTracks till FB.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:56Jag blev nyfiken på det där med "Ta bort runda" och provade därför nyss. Det hände inget alls när jag klickade på den texten. Alltså inte ens ett felmeddelande. Jag använder Firefox 3.6.8 på Win7 och har JavaScript påslaget.
Jag blev nyfiken på det där med "Ta bort runda" och provade därför nyss. Det hände inget alls när jag klickade på den texten. Alltså inte ens ett felmeddelande. Jag använder Firefox 3.6.8 på Win7 och har JavaScript påslaget.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 22:10Ja, jag var oklar. Inget händer för mig heller. Firefox 3.6.8 på Windows XP. Det fungerade fint innan uppdateringen.
Ja, jag var oklar. Inget händer för mig heller. Firefox 3.6.8 på Windows XP. Det fungerade fint innan uppdateringen.