Quote from Guest on 9 April 2010, 17:47Hallå allihop!
Jag har en liten fundering. Hur mycket tappar man i kapacitet om man är på festival en knapp vecka med alkoholintag under i stort sett samma tid? Hur lång tid tar återhämtningen efter detta?
Anledningen till att jag undrar är att jag har
Hallå allihop!
Jag har en liten fundering. Hur mycket tappar man i kapacitet om man är på festival en knapp vecka med alkoholintag under i stort sett samma tid? Hur lång tid tar återhämtningen efter detta?
Anledningen till att jag undrar är att jag har
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:57Det är väl bättre att låta bli brämpan? Du sabbar kanske 2-3 veckors träning där.
Det är väl bättre att låta bli brämpan? Du sabbar kanske 2-3 veckors träning där.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:00Beror väl på var du är på skalan till att börja med. Armstrong drack mycket bira under sitt uppehåll men det funkade skapligt att komma tillbaka
Beror väl på var du är på skalan till att börja med. Armstrong drack mycket bira under sitt uppehåll men det funkade skapligt att komma tillbaka
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:00http://www.youtube.com/watch?v=9S_rlCH4Nrg
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:14Asgarv! För att travestera David en smula: Festival är festival och Vingelrundan är Vingelrundan. Trådstartarens bryderi verkar inte stå i konflikt med någondera aktivitet egentligen.
Asgarv! För att travestera David en smula: Festival är festival och Vingelrundan är Vingelrundan. Trådstartarens bryderi verkar inte stå i konflikt med någondera aktivitet egentligen.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:17Det beror väl på. Det sägs ju att salongsberusad inte är lika farligt som att supa sig full.
Själv ligger jag lågt med alkohol redan nu inför tjejvättern, men mitt syfte är ju att undvika onödiga kalorier för att tappa lite vikt...
Det beror väl på. Det sägs ju att salongsberusad inte är lika farligt som att supa sig full.
Själv ligger jag lågt med alkohol redan nu inför tjejvättern, men mitt syfte är ju att undvika onödiga kalorier för att tappa lite vikt...
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:23Salongsberusad är ett okänt begrepp för ett stort flertal på Sweden Rock. Varaktiga promillen under 1,0 anses av många som ett misslyckande.
Salongsberusad är ett okänt begrepp för ett stort flertal på Sweden Rock. Varaktiga promillen under 1,0 anses av många som ett misslyckande.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 20:18Den bakfulle har sömnproblem,
Den som sover känner ingen bakfylla.
Den bakfulle har sömnproblem,
Den som sover känner ingen bakfylla.