Quote from Guest on 26 January 2009, 20:25Jag undrar om det finns planer på att införa en funktion för återkommande träningar i kalendern?
Idag kan man ju regga träning flera dagar i förväg men jag skulle vilja kunna lägga in att jag skall till gymet varje torsdag eller liknande.
Jag undrar om det finns planer på att införa en funktion för återkommande träningar i kalendern?
Idag kan man ju regga träning flera dagar i förväg men jag skulle vilja kunna lägga in att jag skall till gymet varje torsdag eller liknande.
Quote from Catharina Brattlin on 26 January 2009, 20:35Regga ett gympass. I kalendern kan Du, under passet, klicka på "kopiera", ändra datum till nästa gång Du ska köra passet, och spara.
Regga ett gympass. I kalendern kan Du, under passet, klicka på "kopiera", ändra datum till nästa gång Du ska köra passet, och spara.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:40Klockrent Syll....ehhhe Sylvia. Du har djävligt bra koll på valören och hjälper nybörjare (som typ jag...hhe) vidare. TACK för det //Kjell.
Klockrent Syll....ehhhe Sylvia. Du har djävligt bra koll på valören och hjälper nybörjare (som typ jag...hhe) vidare. TACK för det //Kjell.
Quote from Camilla Höög on 26 January 2009, 20:40Det finns två andra alternativ också:
1. Skapa ett Excelark med dina pass och importera
2. Skapa ett träningsprogram (som även kan skapas från ett Excelark) och starta
Det finns två andra alternativ också:
1. Skapa ett Excelark med dina pass och importera
2. Skapa ett träningsprogram (som även kan skapas från ett Excelark) och starta
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:58Japp, träningsprogrammet var precis det jag sökte efter. Tackar (t+)
Japp, träningsprogrammet var precis det jag sökte efter. Tackar (t+)