Quote from Guest on 12 June 2015, 17:39Hur lång tid har man på sig att skriva kommentarer mm innan man blir utloggad (utan egen önskan). Det har hänt mig vid ett par tillfällen när jag har skrivit långa och tidskrävande redogörelser om ett träningspass att detta inte går att spara. Rätt så re
Hur lång tid har man på sig att skriva kommentarer mm innan man blir utloggad (utan egen önskan). Det har hänt mig vid ett par tillfällen när jag har skrivit långa och tidskrävande redogörelser om ett träningspass att detta inte går att spara. Rätt så re
Quote from Funbeat user on 12 June 2015, 17:49Personligen skriver jag längre utläggningar i ett ordbehandlingsprogram, sedan kopierar jag det och klistrar in i kommentar/blogg.
Personligen skriver jag längre utläggningar i ett ordbehandlingsprogram, sedan kopierar jag det och klistrar in i kommentar/blogg.
Quote from Funbeat user on 12 June 2015, 18:55Tack för det fina tipset!
Tack för det fina tipset!
Quote from Christer Berg on 12 June 2015, 19:57Jag skriver inlägget / bloggen på funbeats sida men markerar allt och kopierar innan jag skickar inlägget. Då riskerar man bara eventuell rubrik.
Jag skriver inlägget / bloggen på funbeats sida men markerar allt och kopierar innan jag skickar inlägget. Då riskerar man bara eventuell rubrik.
Quote from Camilla Höög on 13 June 2015, 10:12Har du kryssat i "Logga in automatiskt"? Då blir du inte utloggad när sessionen gjort timeout och problemet bör inte uppstå.
Sessioner har ofta en livslängd på 8-20 minuter beroende på vad som är inställt.
Har du kryssat i "Logga in automatiskt"? Då blir du inte utloggad när sessionen gjort timeout och problemet bör inte uppstå.
Sessioner har ofta en livslängd på 8-20 minuter beroende på vad som är inställt.