Quote from Guest on 11 November 2013, 09:00Går det att överföra höjdmeter till Funbeat? Eftersom klockan inte visar ackumulerad höjd efter att passet sparatsmgår det ju inte smidigt att knappa in det det heller. Nu överför jag passet först till Garmin Connect och sen tar jag höjden manuellt därifr
Går det att överföra höjdmeter till Funbeat? Eftersom klockan inte visar ackumulerad höjd efter att passet sparatsmgår det ju inte smidigt att knappa in det det heller. Nu överför jag passet först till Garmin Connect och sen tar jag höjden manuellt därifr
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2013, 09:10Men överföringen till Garmin connect går ju automatiskt!
Men överföringen till Garmin connect går ju automatiskt!
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 19:51Jo till Garmin Connect går det ju fint att föra över och då följer ju höjdmeter också med. Men då jag överför till Funbeat (direkt från klockan) kommer dock inte höjdmeter med. Detta innebär att om jag vill logga mina höjdmeter på Funbeat måste jag först
Jo till Garmin Connect går det ju fint att föra över och då följer ju höjdmeter också med. Men då jag överför till Funbeat (direkt från klockan) kommer dock inte höjdmeter med. Detta innebär att om jag vill logga mina höjdmeter på Funbeat måste jag först