Quote from Guest on 18 October 2012, 16:55Jag har 305:a, drygt tre år gammal.
De senaste månaderna/veckorna har det ibland varit svårt att få överföringen att fungera. Det kommer upp No devices found. Jag har då lirkat med
anslutningen, tryckt fast klockan hårdare osv. och till slut har det funge
Jag har 305:a, drygt tre år gammal.
De senaste månaderna/veckorna har det ibland varit svårt att få överföringen att fungera. Det kommer upp No devices found. Jag har då lirkat med
anslutningen, tryckt fast klockan hårdare osv. och till slut har det funge
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 17:05Jag hade problem med det förut med min 210:a. Men jag gör nu följande:
1) ser till att dator är igång ordentligt
2) sätter dit sladden på klockan (ser också till att den är ditsatt ordentligt)
3) därefter stoppar sladden i usb-porten
4) väntar en liten st
Jag hade problem med det förut med min 210:a. Men jag gör nu följande:
1) ser till att dator är igång ordentligt
2) sätter dit sladden på klockan (ser också till att den är ditsatt ordentligt)
3) därefter stoppar sladden i usb-porten
4) väntar en liten st
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 18:07Först tänkte jag; han har ju inte fattat vad jag skriver. Sen gjorde jag precis som du skrev och det FUNKADE!
Tack så jättemycket!
(t+)
Först tänkte jag; han har ju inte fattat vad jag skriver. Sen gjorde jag precis som du skrev och det FUNKADE!
Tack så jättemycket!
(t+)
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 18:44Kan också bli glapp i själva sladden till dockan, fast här funkade det tydligen bra med andra datorer.
Kan också bli glapp i själva sladden till dockan, fast här funkade det tydligen bra med andra datorer.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 15:30Dom gånger det hänt mig så var det sladden som gått sönder. Tur att man har sånna i överflöd!
Dom gånger det hänt mig så var det sladden som gått sönder. Tur att man har sånna i överflöd!