Quote from Guest on 17 November 2010, 10:59Fråga 1:
När man kört ett pass och har det reggat i klockan, (och inte kommer ihåg vägen och vill köra det igen med hänvisning från klockan) varför går det då inte att göra det, eller går det? Har inte lyckats hitta detta beskrivet, eller lyckats klura ut
Fråga 1:
När man kört ett pass och har det reggat i klockan, (och inte kommer ihåg vägen och vill köra det igen med hänvisning från klockan) varför går det då inte att göra det, eller går det? Har inte lyckats hitta detta beskrivet, eller lyckats klura ut
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 11:09Segt med svar här...
Svaret på både 1 & 2 är att du måste skapa en bana i Garmin Training Center och skicka tillbaka den till klockan därifrån.
Segt med svar här...
Svaret på både 1 & 2 är att du måste skapa en bana i Garmin Training Center och skicka tillbaka den till klockan därifrån.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 11:30Phuu, tack för att någon svarar. Jo, den biten kan jag och har gjort några ggr. Problemet är att jag skulle vilja kunna ladda ner en bana som man redan har kört. Ska förklara:
Man har varit ute tex med andra och kört en runda som man senare vill köra igen
Phuu, tack för att någon svarar. Jo, den biten kan jag och har gjort några ggr. Problemet är att jag skulle vilja kunna ladda ner en bana som man redan har kört. Ska förklara:
Man har varit ute tex med andra och kört en runda som man senare vill köra igen
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 11:34Eller som jag skrev i första inlägget. När man väl har laddad ned rundan till FB eller GTC, går det då inte att ladda tillbaka den från programmet till klockan? Om det går så hade det ju varit kanon.
Eller som jag skrev i första inlägget. När man väl har laddad ned rundan till FB eller GTC, går det då inte att ladda tillbaka den från programmet till klockan? Om det går så hade det ju varit kanon.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 12:15Det är ett steg till. I GTC så ska du makera passet och välja "Create Course" eller liknande. (Har inte GTC framför mej)
Sen kan du välja att ladda upp den till klockanSen kan man kuta mot sej själv, funkar jättebra! 🙂
Det är ett steg till. I GTC så ska du makera passet och välja "Create Course" eller liknande. (Har inte GTC framför mej)
Sen kan du välja att ladda upp den till klockan
Sen kan man kuta mot sej själv, funkar jättebra! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 14:41Hej!
Jag vet inte om det hjälper dig men kanske funktionen kan vara likartad. Jag har en 305 och där kan man köra en tidigare löpt bana genom att gå in under Träning/Banor/ och där välja en löpt bana som man sedan namnger och sedan väljer och kö
Hej!
Jag vet inte om det hjälper dig men kanske funktionen kan vara likartad. Jag har en 305 och där kan man köra en tidigare löpt bana genom att gå in under Träning/Banor/ och där välja en löpt bana som man sedan namnger och sedan väljer och kö
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 15:22Nuu börjar det likna något, tackar RC!
Nuu börjar det likna något, tackar RC!