Quote from Guest on 25 August 2011, 17:35Jag har en Forerunner 110. Den har funkat kanonfint i ett halvår. Nu funkar helt plötsligt inte överföringen. När jag sätter usb-kabeln i klockan och i datorn, så laddas klockan, men datorn märker inte att klockan är inkopplad. Vad är det för fel? Som sag
Jag har en Forerunner 110. Den har funkat kanonfint i ett halvår. Nu funkar helt plötsligt inte överföringen. När jag sätter usb-kabeln i klockan och i datorn, så laddas klockan, men datorn märker inte att klockan är inkopplad. Vad är det för fel? Som sag
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 17:45Testa en annan USB-port för det första.
Testa en annan USB-port för det första.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 18:56Har gjort det. Jag har bara två stycken usb-kontakter och det funkade inte i någon av dem. Jag provade även att starta om datorn, satte i klockan via usb:n. Klockan laddade men datorn kände fortfarande inte att klockan var inkopplad.
Sen kollade jag om de
Har gjort det. Jag har bara två stycken usb-kontakter och det funkade inte i någon av dem. Jag provade även att starta om datorn, satte i klockan via usb:n. Klockan laddade men datorn kände fortfarande inte att klockan var inkopplad.
Sen kollade jag om de
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 19:40Har det inte varit problem för en del när passen blivit för många och det har blivit löst genom att tömma "History"-mappen. Det finns några andra trådar om det här.
Har det inte varit problem för en del när passen blivit för många och det har blivit löst genom att tömma "History"-mappen. Det finns några andra trådar om det här.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 20:33Började tömma minnet, varpå klockan fullkommligt spårade ur. Ingen kommer att tro mig nu men den är helkonstig. Lyser, blinkar, varenda liten flytande cell på klockan testas.
Herregud, snart exploderar den väl. Eller så kryper det ut en alien ur den.
Började tömma minnet, varpå klockan fullkommligt spårade ur. Ingen kommer att tro mig nu men den är helkonstig. Lyser, blinkar, varenda liten flytande cell på klockan testas.
Herregud, snart exploderar den väl. Eller så kryper det ut en alien ur den.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 20:41Hjälp, poltergeist.
Hjälp, poltergeist.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 20:54Ja, nu när du säger det;)
Ja, nu när du säger det;)
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 23:03Jag har en 110, det funkar bra för det mesta att få den mappad som disk för överföring.
En kompis har dock stora problem. Han skickade in sin klockan (enbart klockan) och fick en ny, men fortfarande sammaproblem.
Imorgon ska vi testa om min USB-kabel fun
Jag har en 110, det funkar bra för det mesta att få den mappad som disk för överföring.
En kompis har dock stora problem. Han skickade in sin klockan (enbart klockan) och fick en ny, men fortfarande sammaproblem.
Imorgon ska vi testa om min USB-kabel fun
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 22:48Aha!
Jag har funderat fram och tillbaka vad jag ska göra med min. Kanske reklamerar jag den. Jo, det gör jag nog.
Aha!
Jag har funderat fram och tillbaka vad jag ska göra med min. Kanske reklamerar jag den. Jo, det gör jag nog.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 23:08Karin: Det gör du rätt i. Glöm inte att skicka med kabeln, för idag testade min kompis att ansluta med min sladd. Det gick klart bättre. Han skickade in sin klocka, men inte sladden. Han fick ett nytt paket med ny klocka, men utan alla tillbehör... Nu för
Karin: Det gör du rätt i. Glöm inte att skicka med kabeln, för idag testade min kompis att ansluta med min sladd. Det gick klart bättre. Han skickade in sin klocka, men inte sladden. Han fick ett nytt paket med ny klocka, men utan alla tillbehör... Nu för