Quote from Guest on 30 January 2009, 20:20Hej!
Följande film visar en övning som jag själv tycker är mycket bra för att träna rotation och balans.Övningen går ut på att när man har lyft upp armen ur vattnet och tänker ta nästa armtag, att man då gör en paus i luften med armen. Under pausen ska
Hej!
Följande film visar en övning som jag själv tycker är mycket bra för att träna rotation och balans.
Övningen går ut på att när man har lyft upp armen ur vattnet och tänker ta nästa armtag, att man då gör en paus i luften med armen. Under pausen ska
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 20:30Det va ju bra fil, då kan man träna på de innan man börja på core igen då _=
Det va ju bra fil, då kan man träna på de innan man börja på core igen då _=
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 09:45var har han snorkeln? (#)
var har han snorkeln? (#)
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 12:54Inte världens mest bländande tekning men övningen i sig ser ju ok ut. Jag har aldrig sett någon ha huvudet så mkt under vattnet när han simmar. 🙂
Inte världens mest bländande tekning men övningen i sig ser ju ok ut. Jag har aldrig sett någon ha huvudet så mkt under vattnet när han simmar. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 22:02Viktigt att ha huvudet i rätt läge vertikalt. Om man lyfter på huvudet åker benen ner.
Tänk dig att du har en färgprick uppe på huvudet och en som tittar på dig från kortändan. Man bör försöka simma så att för åskådaren färgpricken inte rör sig åt sidan
Viktigt att ha huvudet i rätt läge vertikalt. Om man lyfter på huvudet åker benen ner.
Tänk dig att du har en färgprick uppe på huvudet och en som tittar på dig från kortändan. Man bör försöka simma så att för åskådaren färgpricken inte rör sig åt sidan