Quote from Guest on 18 March 2012, 12:02Hejsan,
Jag kör crossfit och har försökt sätta upp ett mål att göra en viss mängd armhävningar varje vecka.
Min tanke var att de övningar man lägger upp under träningspassen också skulle räknas in i målen, men det verkar inte som om det fungerar så?
El
Hejsan,
Jag kör crossfit och har försökt sätta upp ett mål att göra en viss mängd armhävningar varje vecka.
Min tanke var att de övningar man lägger upp under träningspassen också skulle räknas in i målen, men det verkar inte som om det fungerar så?
El
Quote from Camilla Höög on 18 March 2012, 12:12Du kan bara ha mål på träningsformer. Inte på de ingående övningarna.
I ditt fall hade jag lagt in ett mål på träningsformen "Crossfit" och sedan satt målet på "Antal repetitioner".
När du sedan rapporterar din träning så sätter du antalet armhävningar un
Du kan bara ha mål på träningsformer. Inte på de ingående övningarna.
I ditt fall hade jag lagt in ett mål på träningsformen "Crossfit" och sedan satt målet på "Antal repetitioner".
När du sedan rapporterar din träning så sätter du antalet armhävningar un
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 07:23Jo, det är ju en idé, tack för förslaget! 🙂
Men, då vet jag inte riktigt hur jag ska göra med situpsen och burpeesarna i samma pass... 😀
Jag får skriva ett förbättringsförslag och hålla koll på det själv tills vidare...
Jo, det är ju en idé, tack för förslaget! 🙂
Men, då vet jag inte riktigt hur jag ska göra med situpsen och burpeesarna i samma pass... 😀
Jag får skriva ett förbättringsförslag och hålla koll på det själv tills vidare...