Quote from Guest on 2 October 2011, 23:19Om man bemödar sig att fylla i övningar på till exempel styrketräningspass så händer märkliga saker om man råkar skriva bokstäver i de numeriska fälten (reps/vikt). Det går inte att sudda riktigt och i firefox ser hela vyn ut som ett flipperspel.
Mängde
Om man bemödar sig att fylla i övningar på till exempel styrketräningspass så händer märkliga saker om man råkar skriva bokstäver i de numeriska fälten (reps/vikt). Det går inte att sudda riktigt och i firefox ser hela vyn ut som ett flipperspel.
Mängde
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 23:29Hmm, jag fyller i övningarna från ett källargym, där jag i bästa fall har Edge, oftast ingen mottagning alls. Funkar bra tycker jag, mycket bättre än förra.
Hmm, jag fyller i övningarna från ett källargym, där jag i bästa fall har Edge, oftast ingen mottagning alls. Funkar bra tycker jag, mycket bättre än förra.
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 06:16Märkligt. Kanske det som är tricket - att inte ha någon mottagning alls...
Märkligt. Kanske det som är tricket - att inte ha någon mottagning alls...
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 16:06Verkar inte som funbeat har http compression påslaget. Skulle förmodligen minska den skickade datamängden en del om det användes.
Verkar inte som funbeat har http compression påslaget. Skulle förmodligen minska den skickade datamängden en del om det användes.
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 21:05Jag hade ingen mottagning idag på gymmet och kunder därför inte regga träning alls. Ingen eller lite mottagning funkar inte om man vill regga via en browser i telefonen. Det här problemet handlar förmodligen inte om appen. Bara för att göra ett förtydliga
Jag hade ingen mottagning idag på gymmet och kunder därför inte regga träning alls. Ingen eller lite mottagning funkar inte om man vill regga via en browser i telefonen. Det här problemet handlar förmodligen inte om appen. Bara för att göra ett förtydliga
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 21:53Jag reggad idag utan mottagning, och jag gjorde det från ett källargym utan mottagning. Det handlar inte om appen. Bara för att göra ett förtydligande. 😉
Däremot handlar det om förutseende, jag har sidan uppe innan jag stiger ner i radioskuggan.
Jag reggad idag utan mottagning, och jag gjorde det från ett källargym utan mottagning. Det handlar inte om appen. Bara för att göra ett förtydligande. 😉
Däremot handlar det om förutseende, jag har sidan uppe innan jag stiger ner i radioskuggan.
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 22:12Men va duktigt att du kan få det att funka då. Det är fortfarande helt omöjligt att komma igenom formuläret om man råkar skriva nåt fel. I FF. Trådskaparens problem vettu. Om vi koncentrerar oss på det istället för på hur fina work arounds du alltid lycka
Men va duktigt att du kan få det att funka då. Det är fortfarande helt omöjligt att komma igenom formuläret om man råkar skriva nåt fel. I FF. Trådskaparens problem vettu. Om vi koncentrerar oss på det istället för på hur fina work arounds du alltid lycka
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 22:27Du kasnke skulle ta och lugna ner dig lite, AMR? Diskussionen handlade om hur många byte man behövde för att registrera övningar. Har man förberett, behöver man noll byte. Det är bättre än förra versionen av Funbeat.
Jag tror faktiskt fler är intresserad
Du kasnke skulle ta och lugna ner dig lite, AMR? Diskussionen handlade om hur många byte man behövde för att registrera övningar. Har man förberett, behöver man noll byte. Det är bättre än förra versionen av Funbeat.
Jag tror faktiskt fler är intresserad
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 22:54Nej. Problemet var att fälten inte går att fylla i om man råkar skriva fel. Jag var arg och orkade inte starta tråden så maken skrev den.
Ledsen att jag gör dig upprörd. Det var inte min mening.
Nej. Problemet var att fälten inte går att fylla i om man råkar skriva fel. Jag var arg och orkade inte starta tråden så maken skrev den.
Ledsen att jag gör dig upprörd. Det var inte min mening.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 08:28Inte upprörd, bara trött på att försök till hjälp inte uppskattas.
Inte upprörd, bara trött på att försök till hjälp inte uppskattas.