Quote from Guest on 4 February 2012, 19:20Om drygt två månader är det tänkt att jag ska genomföra mitt första längre triathlon, en 1/2 IM. Finns det någon som sitter på några bra idéer hur man genomför ett sådant lopp på bästa sätt? Jag tänker ffa på hur hårt man ska löra i resp diciplin och hur
Om drygt två månader är det tänkt att jag ska genomföra mitt första längre triathlon, en 1/2 IM. Finns det någon som sitter på några bra idéer hur man genomför ett sådant lopp på bästa sätt? Jag tänker ffa på hur hårt man ska löra i resp diciplin och hur
Quote from Funbeat user on 4 February 2012, 19:30Under den tiden lär du i alla fall behöva tillföra någon form av energi, och det enda rådet jag kan ge är att testa i god tid så att du vet vad du tål och hur mycket du behöver hälla i dig. Prova sportdryck, energikakor, gel, russin, bananer eller watever
Under den tiden lär du i alla fall behöva tillföra någon form av energi, och det enda rådet jag kan ge är att testa i god tid så att du vet vad du tål och hur mycket du behöver hälla i dig. Prova sportdryck, energikakor, gel, russin, bananer eller watever
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 19:57Inte helt klar på vad du menar med hur man ska köra i respektive disciplin. Rent fördelningsmässigt ser väl tiderna rimliga ut. Har ungefär samma kapacitet och körde Vansbro ifjol. I runda slängar hade jag 0:45 - 3:00 - 1:50.
För övrigt så kan jag ju ba
Inte helt klar på vad du menar med hur man ska köra i respektive disciplin. Rent fördelningsmässigt ser väl tiderna rimliga ut. Har ungefär samma kapacitet och körde Vansbro ifjol. I runda slängar hade jag 0:45 - 3:00 - 1:50.
För övrigt så kan jag ju ba